Menü
Telefonszám
Kapcsolat
SEOZSENI keresőoptimalizálás lépésről lépésre

SEOZSENI keresőoptimalizálás lépésről lépésre

A Google élmezőnyébe kerülni nem bonyolult. Azonban rettentően időigényes feladat. Azért készült a SEOZSENI, hogy egyetlen kávészünetben elvégezze azokat a feladatokat, amelyekkel órákat kellene tölteni. A SEOZSENI használata egyszerű és mindenben segítséget kap. Ne ijedjen meg a rengeteg funkciótól. A mindennapos használat során 3-5 funkciót szoktak használni. Ami egy hét után már rutinná válik, mintha egész életében ezt csinálta volna

A Google rangsorolás alapja a felhasználói élmény. Ha a látogatók azt kapják a weboldalon, amire keresnek, szívesen töltik idejüket a weblapon. Ellenkező esetben 30 másodpercen belül kilépnek az oldalról. A minőségi tartalom tehát azt jelenti, hogy a weboldal szövege látogatóknak fontos információkat, tudást, tippeket, trükköket, tanulmányokat - azaz élményt nyújt.

Amikor a látogatók egy nagyon jó cikket találnak, örömmel osztják meg a hasznos tapasztalatokat weboldal, blog, közösségi médián keresztül. Ezért egy jó cikkre számos értékes link hivatkozik. Minél több és jobb link hivatkozik egy weboldalra, annál hitelesebb és megbízhatóbb forrás az adott témában. Ezt a folyamatot lehet gyorsítani etikus linképítési technikákkal.

Az élmezőnybe kerüléshez a következőkre van szükség:

#1.) Jó kulcsszavak:

#2.) Minőségi tartalom:

#3.) Erős linképítés:

#4.) Rangsorolási algoritmus tanulmányozása:

A SEOZSENI mindennapos használata lépésről lépésre: bevezetés kezdőknek

Kulcsszavak: Először vegye fel kedvenc kulcsszavát. A SEOZSENI adminisztráció kezdőlapján (a továbbiakban: Irányítópult) az első rész a „Kulcsszavak”. Itt láthatja a weboldalát és a kulcsszavakhoz tartozó funkciókat. Kattintson a „Kulcsszó felvétel” oszlopban lévő „Kulcsszó adatbázis” linkre. Ha nem tudja a havi keresések számát írjon nullát. Klikk a felvétel gombra.

Helyezés: Vissza az Irányítópultra. A bal felső sarokban levő SEOZSENI logóra kattintás mindig az Irányítópultra viszi vissza. Ismét a „Kulcsszavak” résznél a „Kulcsszó helyezés” oszlopban kattintson a „Kulcsszó helyezés” linkre. Egy fontos táblázatot lát. Bal oldalon a funkciókat jelző eszközök ikonjait, míg a táblázat jobb oldalán egy „Helyezés vizsgálat” gombot látja. Klikk a „Helyezés vizsgálat” gombra.

TOP100 weboldalak: Vissza a kulcsszó helyezés táblázathoz (Irányítópult » Kulcsszó helyezés). A bal oldali ikonok között balról a második egy sötétzöld „TOP100” ikon. Kattintson rá, majd kattintson a „Mai TOP100 hozzáadása” gombra. Legalább hetente egyszer készítsen egy TOP100 elemzést és figyelje a helyezések változását.

Konkurens linkprofil: A TOP100 táblázat (Irányítópult » Kulcsszó helyezés » TOP100 ikon) bal oldalán funkciókat jelző ikonokat talál. Balról a harmadik egy grafitszürke „Linkprofil elemzés” ikon. Kattintson az ikonra. Ha a weboldal linkprofilja még nincs az adatbázisban, kattintson a „Linkprofil keresés” gombra. Ekkor egy nagyon izgalmas táblázatot lát. Amiben megtudhatja, hogy melyik domain/aldomain-re („HOST” oszlop), annak melyik oldalára („URL” oszlop), milyen forrásból („Linkforrás” oszlop) és milyen linkszöveggel („Linkszöveg” oszlop) szerez linkeket. A TOP100 táblázatból kattintva csak azokat a linkeket látja, ami közvetlenül arra az oldalra hivatkozik, amivel a konkurens a Google helyezését megszerezte. Az összes link megtekintéséhez kattintson az „Eredmények szűkítve” résznél levő „Szűrők törlése, összes link mutatása” linkre.

Konkurens kulcsszó ellenőrzés: A TOP100 táblázat (Irányítópult » Kulcsszó helyezés » TOP100 ikon) bal oldalán funkciókat jelző ikonokat talál. Balról a második egy fűzöld „Kulcs” ikon. Kattintson az ikonra. Ezután rögtön láthatja, hogy az alapvető tartalmi követelményeknek miként felel meg a versenytárs oldala. Lentebb görgetve (vagy használja a logó alatt levő halványszürke „Gyors navigáció” linkeket) láthatja a teljes tartalmi elemzést: megnézheti, hogy milyen szavak („Kulcsszó” oszlop) hány alkalommal szerepelnek („Előfordulás” oszlop) a dokumentum szövegében. A teljes dokumentum szövegéhez képest ez hány százalékos előfordulást jelent („Sűrűség” oszlop) és milyen fontos HTML elemekben szerepel az adott szó („Megjelenés” oszlop).

Haladó szint

Kulcsszó ellenőrzés összehasonlítás: A kulcsszó ellenőrzés eredményét („Eszközök” menü » „Kulcsszó ellenőrzés” menü vagy a TOP100 táblázatban a fűzöld „Kulcs” ikon) összehasonlíthatja a saját honlapjával. Az oldal tetején a „Kulcsszavak összehasonlítása egy érkező oldallal” résznél adja meg az összehasonlítani kívánt webcímet. Ez lehet a saját honlapja, de akár két versenytárs oldalát is összehasonlíthatja. Kattintson az „Összehasonlítás” gombra és figyelje meg az eltéréseket.

Linkfa: A konkurens linkprofil elemzésénél („Eszközök” menü » „Konkurens linkprofil elemzés” menü vagy a TOP100 táblázatban a grafitszürke „Linkprofil elemzés” ikon) a „Linkprofil elemzés” résznél talál egy „Linkfa megtekintése” linket. Arra kattintva nézheti meg a versenytárs mélylink profilját. Láthatja, hogy milyen oldalakra szerzett linkeket. A linkek alapos vizsgálatához megadhat egy kulcsszót a „Kulcsszó vizsgálata” résznél. Ekkor a linkek szövegében megkeresi az adott kulcsszót. Megnézheti, hogy az ismert linkek szövegében milyen gyakran használja a versenytárs azt a kulcsszót. Ha csak azokat a linkeket akarja látni, ami az adott kulcsszót tartalmazza, a „Kulcsszó szűrése” mezőbe írja be a kulcsszót. A még alaposabb elemzés érdekében a találatokat szűrni lehet az „Eszközök” oszlop első, aranysárga „Tölcsér” ikonra kattintással. Ekkor csak azokat a linkeket mutatja a rendszer, ami közvetlenül a kiválasztott oldalra („Webcím” oszlop) hivatkoznak. A legjobb versenytársak mélylink és linkszöveg elemzésével képet kaphat arról, hogyan kellene az Ön weboldalának struktúráját és mélylinkeit felépíteni.

Domain relevancia: A kulcsszó helyezés táblázat (Irányítópult » Kulcsszó helyezés) „Eszközök” ikonjai között balról a harmadik egy világoskék „Keresés” ikon. Arra kattintva nézheti meg, hogy a Google indexében melyik a legerősebb oldala. Ha az indexben egyetlen találat sincs, azt jelenti, hogy a Google nem tud megjeleníteni egyetlen oldalt sem az adott kulcsszóhoz. Tehát minden linképítés fölösleges, amíg nem készít igazán jó cikket az adott kulcsszóhoz.

Profi szint

TOP10 kulcsszó elemzés: A jó tartalom a kulcsszavak mellett olyan releváns kifejezéseket is használ, ami a kulcsszóhoz szorosan kapcsolódik - de más témára nem jellemző. Az „Eszközök” menü » „TOP10 kulcsszó elemzés” menü » „TOP10 kulcsszó elemzés” almenüben keresheti meg a Google első 10 találatának fontos kulcsszavait és kifejezéseit. Adja meg kedvenc kulcsszavát és kattintson a „TOP10 Kulcsszó Elemzés” gombra. Ezután egy táblázatot lát, ami a TOP10 weboldal összes szavát tartalmazza. Megnézheti, hogy az adott szót összesen hányszor, hány weboldal használja. Emellett azt is láthatja, hogy milyen fontos HTML elemekben szerepel összesen és hány weboldal használja az adott elemben a szót. Az eredményeket összehasonlíthatja egy weboldallal. A „TOP10 kulcsszavak összehasonlítása egy érkező oldallal” résznél adja meg a teljes webcímet, majd kattintson az „Összehasonlítás” gombra. Ekkor láthatja, hogy a megvizsgált weboldal szövegében (ami lehet a saját oldala vagy éppen egy versenytársáé) melyek azok a szavak, amelyek egyáltalán nem is szerepelnek. Kattintson a kulcsszóra és ezzel felveszi egy speciális listára. A megjelölt kifejezések listáján („Eszközök” menü » „TOP10 kulcsszó elemzés” menü » „Megjelölt kifejezések listája”) látja azokat a kulcsszavakat, amelyeket a tartalomépítéshez fel akar használni a jövőben. Itt is összehasonlíthat egy tetszőleges weboldalt a listával. Ekkor láthatja, hogy a weboldalról mely kifejezések hiányoznak.

Tartalmi hibák / hiányosságok javítása: A domain relevancia illetve a TOP10 kulcsszó elemzés során kiderül, hogy milyen tartalmi hiányosságok vannak weboldalán. Ennek alapján vagy egy teljesen új cikket kell készíteni, vagy egy már létező cikket kell alaposan felújítani. A felújítás során ne a hiányzó szavakat szúrja be a szövegbe. Írjon mondatokat a hiányzó szavak köré, és ezeket a mondatokat illessze a szöveg megfelelő részébe. Amikor a tartalom nagy arányban változott, a Google Search Console-ban elküldheti újraindexelésre az oldalt.

Mély linképítés PR cikkekkel: Ahogy az oldal fejlődik és javul a minősége, egyre inkább szüksége lesz minőségi PR cikkekre. Ehhez mindent megtalál az oldal elején az „Erős linképítés” résznél illetve a „Linképítés” menüben mindent megtalál.

Naplózás: A helyes recept elsajátításához egyszerre csak egy dolgot változtasson weboldalán. Jegyezze ezt fel a naplóba („Eszközök” menü » „Naplóbejegyzések / Feladatok listája” almenü). Figyelje a helyezések változását, majd javítson weboldalán és szorgalmasan jegyzeteljen a naplóba. Előbb-utóbb megtalálja azt a biztos receptet, ami az élmezőnybe repíti. Ezután használja ugyanezt a módszert minden fontos kulcsszóval.

Tetszett a cikk? Szeretne hasonló keresőoptimalizálás és linképítés tippeket?

A Google rangsorolási algoritmusa folyamatosan változik. Vigyázzon, ha nem frissíti tusádát, elavulnak SEO módszerei és lerontja a kemény munkával megszerzett helyezést. Legyen naprakész és értesüljön a legújabb keresőoptimalizálás tippekről. Iratkozzon fel a blog értesítőre és kap egy e-mailt, amikor hasonló cikk érkezik:

No-spam: csak keresőoptimalizálás és linképítés cikkeket kap, reklámot soha

Számít az Ön véleménye! Szóljon hozzá a témához:

*Vezetéknév:
*Keresztnév:
*E-mail cím (nem publikus):
Honlap:
*Hozzászólás:

--
A közismert keresőoptimalizálás és linképítés technikák szakszerű alkalmazásával weboldala jobbá, értékesebbé válhat. A weboldala minőségi továbbfejlesztésével elnyerheti méltó helyét a Google kereső élmezőnyében. Ebben segít Önnek a SEOZSENI. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő, a SEOZSENI szerzője