Áttörő siker: beírja a kedvenc kulcsszavát a keresőbe... és a saját honlapját látja az első helyen!

Képzelje maga elé a Google kereső találatait. Beírja a legfontosabb kulcsszót és a saját weboldalát látja rögtön a legelső helyen. Cége bevételi oldala robbanásszerűen megnő, mert elözönlik honlapját a potenciális vevők. Milyen nagyszerű eredmény, amire mindenki előtt büszke lehet. Bátran dicsekedhet ismerőseinek, hogy Ön milyen fontos szerepet töltött be az első helyre jutáshoz

Elmeséli, hogy milyen fondorlatos eszközöket vetett be, miközben az első hely felé menetelt. Beszél a buktatókról és az akadályokról, amelyek annyira megnehezítették az Ön dolgát. Több száz konkurens harcol az első helyért, de Önnek sikerült mindegyiket maga mögé utasítani.

Elmondja, hogy talált egy zseniális eszközt. Beszámol arról, amikor Ön ezzel az eszközzel csupán egyetlen kattintással kigyűjti az összes linkkatalógust, ahová a konkurensek regisztráltak. Képzelje el, ahogy elkerekedett szemekkel néznek Önre, mert Önnek csak egy kattintásba került az, ami a konkurenseknek évekig tartott, miközben a többiek vért izzadtak.

Mesélhet arról, hogyan kaszálja el a Pingvin algoritmus a konkurensek honlapjait. A konkurensek tehetetlenek a Pingvin frissítéssel szemben. De Ön hősies helytállással megtalálta az ellenszert. Sőt, a Pingvin 2.0 frissítés ellen Ön az országban az elsőként találta meg a védekezést. Amíg a konkurensei a sötétben tapogatóztak és a falat kaparták a helyezések elveszítése miatt, Ön kihasználva minden tudását az első helyre került.

Drámai zuhanás a Google keresőben: a visszaesett helyezés miatt kieső bevétel fájdalmas és pótolhatatlan

A kiscégek többsége olyan nyomásokat és próbákat állt ki az elmúlt években, amilyen nehézséget talán még soha sem tapasztaltak. A bevétel folyamatos csökkenése megpróbálja még a legjobb vállalkozót is. Mintha ólomból lenne a piac, a vevők nagyon nehezen mozdulnak. Gyakran megfigyelhető, hogy a drámai zuhanás az internetes bevételeket sokkal intenzívebben érinti.

Habár a leendő vevők láthatják a céges honlapot, csak egy halk kattintás a böngésző „vissza” gombjára és már tovább is mentek anélkül, hogy vásároltak volna. Ezt a keserű ízt tovább fokozza, amikor a látogatottság csökkenni kezd.

Ilyenkor a rutinos vállalkozó azonnal ellenőrzi, hogy weboldalát hányadik helyen hozza a Google kereső. Beírja a legfontosabb kulcsszót a keresőbe. Az „Enter” leütése előtti másodpercekben szinte tapintható a feszültség. Ekkor megjelenik a találati lista. Jobb esetben nincs változás és egy felszabadult sóhajtással megszűnik a feszültség.

 

Óriási feszültség

Óriási feszültség györti, amikor weboldala helyezése romlik a Google keresőben. Mi lehet a probléma, és hogyan állíthatja helyre weboldala helyezését?

Számtalan esetben megtörtént, hogy a weboldal egyik pillanatról a másikra drámaian visszaesett a keresőben. Ilyen helyzetben az oldal tulajdonosa kétségbeesetten keresi weboldalát. Mire megtalálja, már tudja, hogy ekkora visszaesés mellett elbúcsúzhat a korábban megízlelt bevételeinek. A visszaesés egy egész katasztrófa sorozatot zúdít a cégre.

Az internetes megkeresésből származó bevétel pillanatok alatt tizedére csökken. Megszűnik a nyüzsgés a honlapon. Nem érkeznek ajánlatkérő e-mailek. Ritkábban csörög a telefon. Kevesebben lépik át a bolt ajtaját. Hirtelen minden üressé válik. Teljesen kiszolgáltatottá válik ilyenkor. Kétségbeesetten próbál tenni valamit. Naponta többször is megnézi, hogy történt-e valami változás a helyezésben. Valami csoda folytán nem került-e vissza a weboldal a régi helyére.

 

Üzlethelység kiadó

Az internetes megkeresésekből származó bevételek csökkenése nincs jó hatással a cég jövőjére

Sokan kénytelenek beletörődni, hogy semmit sem tehetnek annak érdekében, hogy „rehabilitálják” weboldalukat. Elfogadják, hogy az internetes bevételüknek búcsút inthetnek. De vannak olyanok is, akik próbálnak fordítani a helyzeten. Keresik az interneten a megoldást, hogyan szerezhető vissza a milliókat érő helyezés. Sokan meg is találják a megoldást, de mire visszakerül a honlap az eredeti helyére, hosszú hetek, hónapok telnek el. A kiesett bevétel nagyon fájdalmas és pótolhatatlan.

Döbbenetes felmérés: a vásárlás előtt 3 emberből 2 az interneten tájékozódok akkor is, ha esze ágában sincs online vásárolni

Ön abban a kivételes helyzetben van, hogy megszabadulhat azoktól a fájdalmas hetektől, hónapoktól, amikor az internetes bevételeit elkaszálja rossz helyezés. Sőt! A keresőben most a legjobb helyet is megszerezheti, megelőzve a legnagyobb konkurenseket. Az internetről származó bevételek elképesztően megugorhatnak, amitől pénztárcája gyorsan hízni kezd.

Ön tudta, hogy az internetet nem csak az használja, aki „online” akar vásárolni? Gondolta volna, hogy sokan az internetet csupán a vásárlás előtti tájékozódásra használják? Statisztikák szerint az Ön piacában az internettel rendelkezők között háromból kettő a Google keresőben fog tájékozódni - közvetlenül a vásárlás előtt.

 

Vásárlás előtti keresés

Az Ön piacában az internettel rendelkező új vevők 66 százaléka a Google keresőben látottak alapján fogja eldönteni, hogy végül kinél vásárol

Az Ön piacában az internettel rendelkező új vevők 66 százaléka a Google keresőben látottak alapján fogja eldönteni, hogy végül kinél vásárol. Teljesen mindegy, hogy közvetlenül az internetről rendelnek, vagy az olvasottak alapján személyesen vásárolnak Önnél. Irány a Google élmezőnye és hagyja, hogy az internetes keresésekből származó bevételek robbanásszerűen megnöveljék pénztárcáját. Ezek az emberek ki vannak éhezve arra, hogy vásároljanak. Csak azt nem tudják, hogy kinél fognak vásárolni. Egy komoly, megbízható szakember telefonszámát, e-mail címét keresik. Ön hajlandó megadni nekik ezeket?

Ön bezsebelheti a nyereséget, miközben a konkurensek kimerülten, ötletek nélkül csak a sötétben tapogatóznak

Most eljött az Ön ideje, mert a konkurensei óriási bajban vannak. A keresőben sok konkurens olyan technikák használatával került az élmezőnybe, amit ma a Google mérnökei súlyosan büntetnek. Számos konkurense nincs is tudatában annak, hogy az általa végzett tevékenység veszélyes, és a Google szemében csalás.

A csalásért kíméletlen büntetés jár.  A linkekkel csaló oldal webszemétnek minősül és eltávolítják a keresőből. Egyszer csak azt fogja észrevenni, hogy a régi konkurensek sorra kezdenek eltűnni a keresőből. Gondolta volna, hogy a régi, bebetonozott konkurensek egyik napról a másikra akár örökre eltűnhetnek a Google keresőből, ha a csalás miatt elbuknak a teszten? Még akkor is, ha a konkurens nem is tudta, hogy az általa végzett tevékenység csalásnak minősül?

Azonban van egy óriási bökkenő: most még szinte senki sem tudja a megoldást, hogyan lehet védekezni a Pingvin 2.0 ellen. Akit most megbüntet a Google Pingvin 2.0, hosszú hónapokra búcsút inthet az internetes keresésekből származó bevételeinek.

Honnan tudhatja biztosan, hogy tényleg óriási taktikai előnyre tehet szert a konkurensekkel szemben?

Nézze csak meg ezt a grafikont:

Google Trends: a "keresőoptimalizálás" kulcsszó keresési arányai

Ez a grafikon azt mutatja, hogyan változott a „keresőoptimalizálás” keresési mennyisége. Ugye látja, hogy 2008 februárjában érte el a „keresőoptimalizálás” láz az országot? Óriási szenzációt keltett, hogy a témában számtalan honlapon, blogon és fórumon ingyen meg lehetett tanulni, hogyan kell a Google élmezőnyébe kerülni.

Ön is, és az Ön konkurensei is gyorsan megtanulták a leckét. Ma már mindenki tudja, hogy a Title, Meta, H1 elemekben, félkövér szövegben, képek nevében és a képaláírásokban el kell helyezni a kulcsszavakat. Azt is tudja mindenki, hogy a kulcsszavakat el kell helyezni a weboldalra hivatkozó linkek szövegében. Mindenki tudja, hogy számtalan ingyenes linket lehet szerezni a linkgyűjtő katalógusokból.

Most jön a forradalmi változás, amire Ön már régóta vár.

Észrevette, hogy a grafikon szerint 2008 óta folyamatosan csökkent az érdeklődés a „keresőoptimalizálás” iránt? Az elmúlt hónapban 22%-ra csökkent az érdeklődés, ami a történelem legnagyobb mélypontja. Ezek szerint elképzelhető, hogy az Ön konkurenseinek 78 százaléka az elmúlt hónapban egyszer sem keresett a „keresőoptimalizálás” szóra?

Ezek szerint a konkurensek 70-80 százalékát már nem érdekli aktívan a honlapkészítés, keresőoptimalizálás. Nem is keresik a Google keresőben azokat az új módszereket, amivel 2013-ban az élmezőnybe lehet kerülni. A 2008-ban megtanult linképítési technikákat a Pingvin frissítés 2013-ban webspamnak minősíti, tehát konkurensei eltűnnek a keresőből ha nem tervezik újra a weboldalukra hivatkozó linkek profilját.

Hihetetlen üzleti előny: képzelje el, hogy az egész világ egy sivatag, és csak Önnél kapható ivóvíz...

A Pingvin 2.0 óriási káoszt teremtett. Sokkal keményebben büntet, mint az elődje. Átfogóbban, mélyebben vizsgálja a linkeket. Az előző frissítésekhez képest nőtt azoknak a száma, akik büntetésben részesülnek. A súlyos csapások miatt hatalmas az érdeklődés az iránt, hogyan lehet védekezni a Pingvin 2.0 ellen.

Azonban a Pingvin 2.0 jóval összetettebb az elődjénél. Nem lehet olyan könnyen megfejteni a hatását. A magyarországi SEO honlapok, fórumok és blogok még csak most kezdenek arról beszélni, hogy megjelent a Pingvin 2.0. A működését kevesen ismerik ilyen rövid idő után. A működéséről, hatásáról és a védekezésről elvétve találni egy-két elnagyolt cikket. Ezek a felszínes cikkek sem bizonyítottak, csupán néhány angol nyelvű cikk magyar fordításai.

Az Ön konkurensei még csak most kezdenek ébredezni, de magukra maradtak. A szakoldalakon sem találni használható útmutatást a Google mérnökök új húzása ellen. Most jött el az Ön ideje. Soha sem volt még ekkora káosz, ami alatt Ön magához ragadhatja az irányítást és a Pingvin 2.0 működésének ismeretei fényében egyeduralkodóvá válhat szakmájában.

Az országban elsőként: „SEOZSENI Linképítés Franchise”

Miközben a konkurensek kimerülve, ötletek nélkül csak a sötétben tapogatóznak, Ön a „SEOZSENI Linképítés Franchise” útmutatásával teljesen átépíti a weboldalára hivatkozó linkek szerkezetét, összetételét és linkszövegeit. Ezzel az egyedülálló húzással három legyet üt egy csapásra:

  • Biztosítja weboldalát a Pingvin 1.0 és a Pingvin 2.0 büntetések ellen.
  • Az új fajta linképítési technikával néhány hónapon belül átveheti a vezetést a Google keresőben.
  • Képes lesz megtartani az elért helyezést, nem fogják visszaelőzni a konkurensek.

Ezzel az egyedülálló képességgel mindenki előtt bátran dicsekedhet. Az internetes keresésből származó bevételek forradalmasítják cégét. A pénztárcája gyorsan hízni kezd. Miközben egyre több konkurense roppan össze a nyomás alatt.

Ön csak kényelmesen hátradől és végignézi, ahogy a konkurencia pánikszerűen próbálja orvosolni a helyzetet. De nem találnak rá megoldást, mert a szakmai oldalak némák. A Pingvin 1.0 frissítés hatására a „SEO guruk” 63 százaléka letörölte a keresőoptimalizálás tanácsadással foglalkozó honlapjuk teljes tartalmát. 1 évvel korábban 2 millió cikket hozott fel a Google kereső „keresőoptimalizálás” szóra. Ma már alig 740.000 cikket talált meg.

Számtalan „SEO guru” megalapozatlan, elnagyolt és idejétmúlt tanácsa rengeteg honlap vesztét okozta már. A vállalkozókban megrendült a bizalom a keresőoptimalizálás felé. Számtalan esetben csak ígérgettek, de nem teljesítették ígéretüket. Az óriási mértékű csalódás, elégedetlenség és kiábrándultság jócskán hátráltatja a konkurenseit a Pingvin 2.0 elleni küzdelemben. Hatalmas kockázata van egy-egy elnagyolt tanácsnak: weboldala webszemét bélyeget kap és akár örökre eltűnik a süllyesztőben.

Most jött el az Ön ideje: amíg a maradék konkurencia a sötétben tapogatózik, Ön megragadhatja az irányítást. Az Ön konkurensei néhány bekezdésen kívül semmit sem találnak a Pingvin 2.0 működéséről.  Ön pedig letölti a „SEOZSENI Linképítés Franchise” szakkönyvet, amiben 17 oldalon keresztül olvashat a 2013 júniusában aktuális linképítési technikákról:

  • 586 db domain
  • 5.872 db kulcsszó
  • 974.023 db link kapcsolat és linkszöveg

vizsgálata után végre elkészült egy könnyen másolható, univerzális útmutató kettős céllal: megoldás a Pingvin 1.0 és Pingvin 2.0 ellen, valamint új eszközöket nyújt a helyezés növelésért folytatott küzdelemben.

Vajon mennyit érhet ez Önnek?

Végezzünk el egy gondolat-kísérletet. Tegyük fel, hogy talált 50 kifejezést, amit az Ön vevői használnak közvetlenül a vásárlás előtti tájékozódásra. A Google keresőben naponta 100 ember kattint a honlapjára. Zseniális reklámszöveget írt és minden 20-ik látogató Önnél vásárol. Tegyük fel, hogy csak 1.000 forint az Ön nyeresége egy vásárlás után. Gondolta volna, hogy ez Önnek évente 1.825.000 forinttal gyarapítja a pénztárcáját?

Ugyanilyen feltételek mellett napi 1.000 látogató 18.250.000 forint nyereséggel gyarapítja bankszámláját.

„Ez tetszik. De hogyan juthatok hozzá?”

A „SEOZSENI Linképítés Franchise” INGYEN letölthető PDF formátumban a SEOZSENI irányítópultjáról. Nincs felár, nincs rejtett költség: aki előfizetett a SEOZESNI bármilyen csomagjára, INGYEN letöltheti a linképítési útmutatót.

--
A közismert keresőoptimalizálás és linképítés technikák szakszerű alkalmazásával weboldala jobbá, értékesebbé válhat. A weboldala minőségi továbbfejlesztésével elnyerheti méltó helyét a Google kereső élmezőnyében. Ebben segít Önnek a SEOZSENI. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő, a SEOZSENI szerzője

5 hozzászólás

Andrássy Balázs | 2013. június 10, hétfő 09:29
Remélem segítségemre lesz az anyag, nagyon kíváncsi vagyok! Nekem egy olyan rendszer kell, amit kevés időráfordítással tudok eredményesen és egyszerűen használni. Ha ez a megfelelő akkor nagy lesz az öröm!
Hágen Zoltán | 2013. június 10, hétfő 17:34
Biztosan nagyon megéri ezt az összeget,de sajnos most nem tudom rászánni,pedig biztos vinne előre egy picit.Egyébként az egész SEO zseni rendszer rendkívül hasznos információkkal és programokkal szolgál,köszönet érte.
Lengyel Zsolt | 2013. június 11, kedd 09:51
Ajánlatot szeretnék kérni a weboldalam keresőoptimalizálás tekintetében köszönettel Lengyel Zsolt
Szoboszlai László | 2013. június 14, péntek 14:40
Szia János!

Most merültem bele igazán azokba a dolgokba,amiket a hirleveleidben leirsz. Sajnos ugy néz ki a Pingvin II
engem is megtalált, vagy az Adwords kampányaim beállításával van a gond. Elgondolkodtam azon, hogy
a Seozseni csomagjaid közül,mivel két weboldalam van melyik lenne a jó nekem. Először kipróbálnám 1 weboldalra a Bronz csomagot 1 hónapig, Aztán ha rendbe szedtem vele a www.vizmester.hu oldalt akkor jöhet az Ezüst havi csomag. Tudom lekéstem az Akciódról a 29990+áfásról. De most már késő bánat.

Arra kérnélek nagyon szépen , hogy kukkancsál már rá a weboldalakra és ird meg nekem az észrevételeidet. Ha van személyre szabott ajánlatod azt még szívesebben venném.Szeretném elérni a Te
módszereddel , elérni azt,hogy minden napra legyen legalább 2-3 tuti munka. Egyébként vizszerelés-duguláselháritás/ melyben nagyon gyilkos harc folyik azt fogod látni,de gondolom ismered a szakterületünket. Várom Megtisztelő válaszodat
Üdvözlettel : Szoboszlai László vízvezeték szerelő mester.

Vízvezeték Szerelő | 2014. május 18, vasárnap 15:47
Teljesen egyetértek a cikkel a kisvállalkozások teljesen ki vannak szolgátatva ez egyre erősebbé váló internetes technológiáknak. Azt gondolom, hogy az ilyen SEO szolgáltatásokat érdemes igénybe venni. Gyakorlatilag a SEO egy külön szakmává vált, és mondjuk egy vízvezeték szerelőnek nem igazán kellene érteni hozzá

Számít az Ön véleménye! Szóljon hozzá a témához:

*Vezetéknév:
*Keresztnév:
*E-mail cím (nem publikus):
Honlap:
*Hozzászólás: