Keresőoptimalizálás PR cikk megosztó honlappal

Korlátlanul bővíthető, kiváló minőségű, új linkforrások tárháza: örökös első hely SEOZSENI PR Cikk Megosztó Honlapokkal

Ön is tudja, hogy melyik az a weboldal, amely kimozdíthatatlanul uralja a Google első helyét. Oda van betonozva hónapok, évek óta az első helyre. Mindig azt látja az első helyen, amikor kedvenc kulcsszavát beírja a keresőbe. Mi lehet az örökös első hely titka? Mi az a keresőoptimalizálás titok, amitől egy honlap az első helyre kerül és trónját meg is tartja évekre? A megfejtés: egy kisebb vagyont költenek arra, hogy új linkforrásokat szerezzenek. Mivel mindenkinél több új forrásból szereznek linket, az előnyük megmarad hosszú távon is. Önnek először is be kell hozni a lemaradást, majd gondoskodni kell arról, hogy konkurensénél több új linkforrása legyen. Ez sokszor szinte lehetetlen. Erre ad gyors és filléres megoldást a SEOZSENI PR Cikk Megosztó Honlap

Tegyük fel, hogy sikeresen vette a Google mérnökök által felállított akadályokat. A keresőoptimalizálás vastörvényeinek megfelelően nagyon sok egyedi szövegű, kulcsszavas PR cikkel rendelkezik. Benne megfelelő arányban optimalizált linkekkel. Van egy minőségi weboldala megfelelő tartalomépítéssel. Minden adott ahhoz, hogy az első helyre kerüljön és milliókat keressen weboldalával.

De nem fog menni.

Mert egy idő után már nem tudja hol publikálni a PR cikkeket. A linkforrások kiapadnak, a honlapja megreked egy szinten. A keresőoptimalizálás nem tud tovább fejlődni. A konkurencia beelőzi, és a látogatottság lenullázódhat.

...miközben az első helyen lévő honlap továbbra is uralja az élmezőnyt és diktálja a feltételeket...

Az uralja a piacot, aki ügyesebben "gyárt" jó minőségű linkforrásokat

Biztos lehet benne, hogy a konkurensek ugyanúgy végzik a linképítést, mint Ön. Ebben nem is lehet túl nagy eltérés. A recept ugyanaz: kulcsszavas PR cikkeket kell publikálni. Egy jó és egy nagyon jó cikk között nincs nagy különbség. A nagy kérdés az, MILYEN HONLAPON fogja publikálni ezeket a cikkeket. A Google rangsorolási algoritmusa úgy működik, hogy a hiteles, megbízható és népszerű honlapokat teszi a lista elejére. Ezt annak függvényében számolja ki, hogy egy weboldalra milyen minőségű, milyen mennyiségű linkek hivatkoznak. Minél több a linkforrás, annál biztosabb a helye a honlapnak az élmezőnyben.

Keresőoptimalizálás során a link forrásául szolgáló honlapok mennyisége és minősége a kezdetektől a legfontosabb rangsorolási faktor. Ami a mai napig nem változott. Ez teljesen érthető. Egy ismert hírportálon megjelenő cikk sok emberhez jut el. Nem is csoda, hogy egy kisebb vagyonba kerül az ismert, jól látogatott honlapokon PR cikket publikálni. Sokan olvassák és sokan kattintanak a benne szereplő linkre. Egy ilyen link sok potenciális vevőt hoz. Ügyes marketinggel, jó konverzióval busásan kifizetődik a hirdetés. Minél nézettebb egy weboldal, tévé csatorna, rádió állomás, annál drágább a hirdetés.

Jól tudják ezt a Google-nél is. A Google mérnökei készítettek egy bonyolult programot, ami meghatározza egy-egy weboldal értékét. Egy csúcskategóriás weboldalról származó link többet érhet több tucat kevésbé ismert, ritkán látogatott honlapról származó linkkel.

A legtöbb cég kis költségvetéssel dolgozik, és nem engedheti meg, hogy havonta milliókat költsön linképítésre. Alternatív megoldást választottak: hatékonyabb keresőoptimalizálás céljából beindult a saját linkforrások gyártása. Biztos lehet benne, hogy az első helyre betonozott honlap évek óta gyártja a saját linkforrásokat. Minőségben nem tudják felvenni a versenyt az ismert hírportálokkal. De elég ügyesek ahhoz, hogy mérföldekkel jobb minőségű forrásokat gyártsanak a hagyományos linkkatalógusoknál. Egy ilyen link pedig több száz linkkatalógusnál többet ér.

A konkurens nagy előnyre tett szert azzal, hogy évek óta gyártja a linkforrásokat. Ezt az előnyét minden egyes nappal tovább növeli. Mindenkinél több a linkforrása, ezért a Google szemében mindenkinél hitelesebb. Képzelje el, hogy talál egy ütősebb keresőoptimalizálás megoldást. Mit szólna hozzá, ha Ön kerülne abba a pozícióba, ahol most az irigykedve nézett konkurens? Nem gondolja, hogy büszkén nézné weboldalát az első helyen? Miközben egy vagyont keres a megrendelésekből

1000-ből 471 ember közvetlenül a vásárlás előtti tájékozódásra a Google keresőt használja. Ezek az emberek a keresőben gyűjtik össze a vásárláshoz szükséges információkat. Még akkor is, ha nem is az interneten akarnak vásárolni. Egy szimpatikus céget keresnek, akitől vagy interneten keresztül, vagy személyes megkeresés útján rendelnek.

Teljesen mindegy, hogy online megrendelés, telefonos vagy személyes beszélgetés után vásárolnak Önnél - a leendő vevői 47,1 százaléka a Google-ben kezdi a vásárlást. El tudja képzelni, micsoda óriási vagyon, hírnév és elismerés vár Önre, amikor naponta TÖBB EZER FIZETŐKÉPES VEVŐ először az Ön honlapjával találkozik a Google keresőben?

Büszkén nézheti weboldalát a Google első helyén. Miközben egy vagyont keres a megrendelésekből. A Google minden nap ellátja több száz, több ezer fizetőképes vevővel

Jól hangzik, ugye? De ez nem megy ám olyan könnyen. Még a legjobb, legdrágább, prémium linkforrás gyártók is könnyen elkövetik ezt a 6 hibát. Ami miatt weboldalát könnyen webszemétnek minősítheti a Google büntető algoritmusa és örökre eltávolítja a találatokból

A katalógus alapú linképítést leváltotta a PR cikkes linképítés. Azonban a PR cikkek szövegei gyakran ismétlődnek. Sok cikk hemzseg a kulcsszavaktól. Nagyon sok Wordpress / Joomla alapú PR cikképítő honlap készült az elmúlt években. Ahol nincs semmilyen értékes tartalom, a honlap csak PR cikkekből áll. A PR cikkekben elhelyezett linkek szövege nagyon sok esetben csupán kulcsszavakból áll.

A teljes online bevételt lenullázhatja, ha linkspam vagy PR cikk spam miatt a Google kitörli weboldalát a keresőből. Minden weboldalába fektetett energiája kárba vész. Nem is beszélve azokról a MEG NEM KERESETT milliókról, ami a jövőben várt volna Önre

Egy profi szakember figyel arra, hogy a Google minőségi irányelveinek megfelelő honlapokon publikálják a PR cikkeket. Sokan elkezték másolni ezt a módszert, de elkövettek számos kritikus keresőoptimalizálás hibát (Black-Hat SEO) a PR cikkek gyűjtése közben:

  • #1.) PR cikk spam: Kizárólag PR cikkek megosztására készült weboldal, ahol nincs értékes tartalom. A teljes weboldal csupán PR cikkekből áll. Ha levesszük a PR cikkeket, a weboldalon semmi sem marad.
  • #2.) Azonos WHOIS, IP: Ezek a honlapok zömével azonos tulajdonostól, azonos IP címen érhetők el. Próbáltak a "SEO guruk" egy olcsó megoldást találni tömeges PR cikkek spammeléséhez.
  • #3.) Duplikált tartalom: 1.000 karakternél hosszabb szövegű cikkeknél elkerülhetetlen, hogy ne másolják újra és újra a már korábban publikált PR cikkekből. Ez ellen csak a Báziscikk ad védelmet.
  • #4.) Írreális kulcsszó sűrűség: Gyakran láthatni, hogy a PR cikk szövege hemzseg a kulcsszavaktól. A gagyi PR cikkek annyira túlzsúfoltak kulcsszavakkal, hogy természetellenessé válik a kulcsszó sűrűség.
  • #5.) Túloptimalizált linkszövegek: Sokan még mindig a linkkatalógus alapú linképítést akarják kimenteni PR cikkek formájában. A linkek zöme kulcsszavas. Teljesen mellőzik az organikus linkszövegeket.
  • #6.) Bejövő linkek hiánya: A PR cikk spammelésre használt honlapokra sokszor egyetlen értékes link sem hivatkozik. Gyakorlatilag 0 értékű honlapok tucatjai

Az egyetlen megoldás: SEOZSENI PR Cikk Megosztó Honlap. Korlátlanul bővíthető, kiváló minőségű, új linkforrások tárháza. A trükk: keresztmarketing. Ön nem saját magának kezd el forrásokat gyártani - amiért súlyos büntetést kaphat -, hanem a közösség többi tagjának. Cserébe ők a saját forrásukra teszik fel az Ön cikkeit. Egy honlappal száll be a linképítő közösségbe és több száz új forrásról kap linket. Minél több PR Cikk Megosztó Honlapja van, annál több PR cikket kap

Aki saját maga akar linkforrásokat gyártani keresőoptimalizálás céljából olyan problémákba ütközik, ami egy kisebb vagyonba és akár súlyos büntetésbe kerülhet. A Google büntető algoritmusa ugyanis figyeli a domain nevek tulajdonosát. Ha Ön saját névvel kezdi el gyártani a saját forrásait, hatalmas büntetést fog kapni. Az első hely megszerzéséhez pedig több száz, akár ezernél is több új forrásra is szükség lehet. Ez azt jelenti, hogy több száz emberre van szükség, aki kitölti a domain igénylő lapot a saját nevével.

Van egy járható út. Az ötlet egyszerű. Mindenki elkészíti a saját nevéhez fűződő PR Cikk Megosztó Honlapot. Így lesz több száz honlap, ahol linkeket lehet megosztani. Mindenki a másiknak ad PR cikkeket, ezért senki sem kap büntetést - csak így működik ez a szuperhaladó keresőoptimalizálás módszer. A honlapot működtető programkód a SEOZSENI központi szerverén fut. Önnek csak annyi a teendője, hogy saját név alatt vásárol egy új domain nevet tárhellyel. Ez évente pár ezer forintos kiadást jelent. A tárhely hozzáférési adatait eljuttatja nekem. Telepítek tárhelyére egy rövid programkódot, ami a csatlakozik SEOZSENI központi szerveréhez és lefuttatja a programkódot.

Mivel maga a rendszer központosított, villámgyorsan és korlátlanul bővíthető. Csupán arra kell figyelni, hogy a SEOZSENI Közösségi Linképítés minden tagja egyedi néven szerepeljen a domain nyilvántartásban. Ha Ön több honlappal szeretne csatlakozni, mindig egyedi néven töltse ki a domain igénylő lapot. Családtag, ismerős, barát, alkalmazott nevével. Teljesen mindegy, csak egyedi domain igénylő néven fusson az összes PR Cikk Megosztó Honlap.

A SEOZSENI Közösségi Linképítés minden tagja saját honlapjáról hivatkozik az Ön honlapjára. Ezzel több száz értékes új forrást szerez. Csak idő kérdése, hogy mikor előzi meg konkurenseit. Minél több PR Cikk Megosztó Honlapja van, annál gyorsabban éri el az első helyet

A Google minőségi irányelvei nagyon szigorúak. Súlyos büntetést kockáztat, ha a PR Cikk Megosztó Honlap tartalma nem felel meg a Google minőségi irányelveinek. A büntetések elkerülése miatt a PR Cikk Megosztó Honlap minőségi tartalmáról a SEOZSENI gondoskodik.

A PR Cikk Megosztó Honlap önmagában is értékes tartalommal bír. Míg más keresőoptimalizálás miatt létrehozott honlapokból nem marad semmi, ha eltávolítják a PR cikkeket. Tökéletes minőségű, teljesen egyedi tartalom készül minden PR Cikk Megosztó Honlapon. Az itt megjelenített PR cikkek értéke maximális.

Most kétféle PR Cikk Megosztó Honlap létezik:

  • #1.) Cégkereső: a SEOZSENI adatbázisában több mint 300 ezer cég adatai szerepelnek. Ezeket felhasználva készül el egy új cégkereső. Teljesen egyedi, maximális minőségű tartalommal. Példa a cégkeresőre: Vevők Kedvence
  • #2.) Hírportál: a SEOZSENI több mint 400 magyar hírportálról gyűjti a híreket. Naponta több mint 1000 új hírrel gyarapodik az adatbázis. Ebből készül egy új hírportál. Teljesen egyedi, tökéletes minőségű tartalommal. Példa a cégkeresőre: Google Hírek

2.000 Ft-ért 144.000 Ft értékű PR cikkes linképítés

Ma a leghatékonyabb a PR cikk alapú linképítés. A PR cikkben szereplő kulcsszavak értékét a rangsorolási algoritmus hozzáadja az Ön weboldalának értékéhez. A hozzáadott értékek miatt weboldala értéke jelentősen megnő, ezért sokkal jobb rangsorolást kap. Emiatt egyetlen PR cikkes link piaci ára 12.000 Ft. Azért ilyen drága, mert szakszerűen meg kell írni a PR cikket és publikálni is kell egy értékes, jól indexelt weboldalon.

A SEOZSENI készít Önnek ilyen értékes, jól indexelhető PR cikk megosztó honlapot. Önnek csak annyit kell tenni ehhez, hogy kifizeti a domain regisztráció díját. 2-3 ezer forint évente. Ezért cserébe minden egyes új domain regisztrációval havonta plusz egy PR cikket küldhet be a közösségi tagok honlapjára. 12 db PR cikk piaci áron számolva évente 144.000 Ft értékű.

Ugye, milyen jó üzlet? A jelenlegi tárhely szolgáltatójánál regisztrál egy új domain nevet, a többit a SEOZSENI megoldja. 10 perc az egész ügyintézés.

Ne aggódjon, Ön is képes használni

A PR Cikk Megosztó Honlap a SEOZSENI központi szerverén fut. Így tehát Önnek nincs semmi teendője azon kívül, hogy elküldi nekem a tárhely hozzáférési adatait. A gyakorlatban úgy néz ki, hogy a domain / tárhely megrendelése után kapott e-mailben szereplő FTP adatokat feltölti a SEOZSENI-be.

  • Ezt a funkciót itt találja: SEOZSENI » Közösségi Linképítés menü » PR Cikk Megosztó Honlap telepítés

Az adatok feltöltése után értesít engem a rendszer és nekiállok a gyors telepítésnek. Az aktiváláskor e-mailt és SMS értesítést fog kapni. A SEOZSENI-ben egy átlátható táblázatban látja, hogy melyik forráson, milyen szöveggel, milyen linkekkel jelent meg illetve fog megjelenni honlapjára hivatkozó kulcsszavas PR cikk. A PR cikk publikálás mértéke: egy PR Cikk Megosztó Honlappal havonta 5 db PR cikket kaphat. Ez tovább növelhető egészen 10-ig. Minden új honlap +1 PR cikket jelent havonta. Ez a kvóta idővel növekedni fog, hogy elkerüljük a hirtelen megugró linkek miatti büntetést.

--
A közismert keresőoptimalizálás és linképítés technikák szakszerű alkalmazásával weboldala jobbá, értékesebbé válhat. A weboldala minőségi továbbfejlesztésével elnyerheti méltó helyét a Google kereső élmezőnyében. Ebben segít Önnek a SEOZSENI. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő, a SEOZSENI szerzője