Menü
Telefonszám
Kapcsolat

Szenzáció - egy új felfedezés, ami miatt 2013 karácsonyában minden eddiginél több online megrendelésre tehet szert

Az ingyenes SEOZSENI egy vadonat új funkcióval bűvült. A „Linkkatalógus Doboz” keresőjével Ön pillanatok alatt megtalálhat több száz olyan linkkatalógust, aminek a dobozában szerepel az Ön által megadott kulcsszó. Forradalmi felfedezés, mert így Ön százval talál releváns linkkatalógust olyan helyeken is, ahol senki sem gondolná. Egy új felmérés kiderítette, hogy sok esetben elég csak 50 új link ahhoz, hogy 1 hellyel javuljon a helyzete a Google keresőben. Az új „Linkkatalógus Doboz” keresővel egy kávészünetben végezhet 50 linkajánlással. Az eredmény: 100-200-500 vagy akár 1.000%-kal több megrendelés karácsonykor a többi hónaphoz képest

Sok vállalkozó feszülten készül a karácsonyi vásárlási lázra. Számos kereskedő az éves bevételek 50-80%-át decemberben könyveli el. Néhány hét múlva őrült tempóban fognak pörögni a megrendelések: izzanak a telefonok és százával érkeznek az e-mailek. Az okos vállalkozó izgatottan keresi a módját, hogyan tudna idén REKORD bevételre szert tenni.

Most megismerhet egy egyszerű, hatékony és főleg olcsó módszert, amivel a karácsonyi bevételeit maximalizálhatja:

Készüljön a rekord bevételre: Mától kezdve exponenciálisan növekszik a Google keresések száma. December 10-15 után robbanásszerűen megnő az internetes keresések száma: akár ÖTSZÖR több látogató érkezik a Google keresőből VÁLTOZATLAN helyezés mellett

Az internetes keresés a vásárlás előtti tájékozódás egyik legfontosabb eszköze. Sokan akkor is az interneten tájékozódnak, ha eszük ágában sincs az internetről rendelni. A Google keresőben november közepétől folyamatosan emelkedik a keresések száma. Majd hirtelen robbanásszerű ugrás: az internetes karácsonyi vásárlási láz december 10-15 között veszi kezdetét.

Az oka egyszerű: sokan ilyenkor kapják meg a fizetésüket. Az internetes keresések száma óriási mértékben megugrik december 10-15 után. Nem meglepő, ha ÖTSZÖRÖSÉRE nő a Google keresőből érkező látogatók száma, miközben VÁLTOZATLAN weboldala helyezése.

A Google Trends grafikonjából jól látható, hogyan növekedik a keresések száma:

Google Trends: Decemberben exponenciálisan nő az internetes
keresések száma (2012 január - 2013 január)

Aki a kicsit nem becsüli: Átlagosan 46,5%-os látogatottság növekedést jelent, ha csak EGYETLEN hellyel javítja weboldala helyzetét a Google kereső első oldalán

A Google keresőben a találatokat fentről lefelé haladva olvassák. Az első helyezett kapja a legtöbb átkattintást, a többi egyre kevesebbet. A kattintási arányokról számos városi legenda terjed. Az ilyen mítoszok számos feltörekvő cég karrierjét törik ketté.

Az átkattintási arányok számos mítoszt cáfolnak meg:

  • 1. cáfolt mítosz: „Akkor eredményes a keresőoptimalizálás, ha az első oldalra kerül” - Óriási tévedés! A keresőoptimalizálás lényege, hogy weboldala az első helyre kerüljön. Az 5-ik helyezett 90%-kal kevesebb látogatót kap, mint az első. Ön vajon az első vagy az ötödik helyen mondaná eredményesebbnek weboldalát?
  • 2. cáfolt mítosz: „Az első hármat mindig látják, ezért a harmadik helyen is lehet annyi átkattintás, mint az elsőn” - Micsoda félreértés! Az első három találatot valóban mindig látják. Piszkosul ütős címsorral lehet olyan TITLE szöveget írni, amivel látogatókat lehet elcsenni az elsőktől. De ez apró morzsa ahhoz képest, hogy az elsőre ÖTSZÖR többen kattintnak, mint a harmadikra.
  • 3. cáfolt mítosz: „1 helyes előbbre jutásért nem érdemes szenvedni” - Mekkora szarvashiba! Sokan azért szenvednek, mert elavult módszereket használnak. Hatékony eszközökkel gyerekjáték 1 helyet előre lépni. Elég egyetlen kávészünet, és 50 linkkel lesz gazdagabb. Sokszor ennyi is elég, hogy 1 helyet lépjen előre a keresőben.

Részletek: Az organikus találatok átkattintási arányai
a Google keresési eredmények oldalán

 

A régi, elavult linképítő módszerek miatt sokszor eredménytelenül kell görnyedni órákon át a számítógép előtt. Ezek a percek éveknek tűnnek. Egy fura köd száll a fejére és úgy érzi, mozdulni sem bír. Az ilyen görcsös pillanatok miatt utálják annyian a keresőoptimalizálást.

Modern SEO eszközökkel gyerekjáték a linképítés. A számítógép egyetlen kattintással kilistáz több száz, akár több ezer linkkatalógusokat, ahová Önnek regisztrálni kell. Mennyivel kényelmesebb így a linképítés, mintha minden egyes linkkatalógusért fél órát kellene keresgélni?

Elég egyetlen kávészünet, és 50 linkkel lesz gazdagabb. Sokszor ennyi is elég, hogy egy helyet lépjen előre a Google keresőben. Nézze csak meg, hogy egyetlen apró lépés mekkora bevétel növekedést hoz:

  • 10. helyett 9.: 3%-os növekedés
  • 9. helyett 8.: 5%-os növekedés
  • 8. helyett 7.: 13%-os növekedés
  • 7. helyett 6.: 18%-os növekedés
  • 6. helyett 5.: 21%-os növekedés
  • 5. helyett 4.: 24%-os növekedés
  • 4. helyett 3.: 40%-os növekedés
  • 3. helyett 2.: 41%-os növekedés
  • 2. helyett 1.: 254%-os növekedés

ŐRÜLET, ŐRÜLET! Most van az utolsó lehetőség, hogy erős linképítéssel 100-200-500, akár 1.000%-kal növelje online bevételét karácsonykor!

Karácsony előtt exponenciálisan megugrik a Google keresőből érkező látogatók száma. A vásárlás előtti tájékozódásra egyik legfontosabb eszköze a világháló. Az online vásárlási lehetőség nagyon fontos, de ennél nagyjából ötször többen fognak hagyományos módon vásárolni az internetes keresők. Azért interneteznek, hogy megtalálják azt a céget, ahol vásárolni fognak. A Google keresőben kattintgatni sokkal egyszerűbb, mint telefonálni, vagy autókázni a városban.

Ezen egyszerű oknál fogva az internetes bevételei növekedni fognak akkor is, ha semmit nem változik helyzete a Google keresőben. Ugyanezen ok miatt most veszíthet a legtöbbet a passzivitással!

Ez csak matek...

  • HA... karácsony miatt 50%-kal nő a látogatók száma, de Ön nem tesz semmit, az eredmény: +50%-os bevétel növekedés a korábbi hónapokhoz képest. Ha csak 1 hellyel javul a helyzete, az további 50%-os növekedést jelent. Ugye nem mindegy, hogy 50 vagy 100%-os profit növekedést ér el? Könnyedén megduplázhatja forgalmát már egyetlen helyes előrelépéssel is.
  • HA... 2-3 hellyel javítja helyzetét a keresőben, duplájára nő a látogatók száma. Ha a helyezés javulás miatt duplájára nő a látogatók száma és karácsony miatt kétszer többen keresik, az eredmény: NÉGYSZER több bevétel a korábbi hónapokhoz képest.
  • HA... az 5-ik helyről az első helyre jut, átlagosan TÍZSZERESÉRE nő a látogatója. Ha a tízszeres növekedést megduplázza a karácsonyi láz, 20-szoros forgalom lesz a korábbi hónapokhoz képest!

Ugye látja, milyen elképesztő bevételekről maradhat le? Már 50 új linkkel akár duplázhatja karácsonyi forgalmat. Most minden nap számít: aki 2 hét múlva kezdi a linképítést, semmilyen hatást nem fog érezni karácsonykor :’(

A Google kereső szerverei folyamatosan feltérképezik a világhálót. A linkek feltérképezése 30-90 napos ciklusokat vesz igénybe. Ha Ön regisztrál egy linkkatalógusban, átlagosan 30-90 nap után fogja észrevenni a Google a linket. Ha most elkezd linkeket gyűjteni karácsonyra, még éppen belefér a 30 napos ciklusba. Főleg akkor, ha erős linkkatalógusokba regisztrál (pl. lap.hu, tlap.hu oldalak), amelyeket 5-10 naponta is indexel a Google.

Ehhez azonban szükség van arra, hogy a következő napokban Ön legalább 50 új linkkatalógusba regisztráljon. Ez az a maximális mennyiség 30 nap alatt, amikor nem kap büntetést a hirtelen növekvő linkek miatt.

Borzalom: A hagyományos módszerekkel napi 5-10 órányi keresgélés szükséges ahhoz, hogy Ön 5 nap alatt megtaláljon 50 linkkatalógust!

Tapasztalatok szerint egyetlen új linkkatalógus felkutatásához 30-60 perces keresgélésre van szükség. Általában úgy történik, hogy a Google keresőbe beírják a fontos kulcsszót, majd ezt kiegészítik olyan szavakkal, mint linkkatalógus vagy regisztráció. A korábban felkeresett weboldalakat más színnel jelzi a böngésző. Ha talál egy friss linket, az élénk kék színű.

Addig próbálkoznak a kereséssel, amíg nem találnak egy élénk színű linket. Fél óra alatt több tucat kulcsszóval és kifejezéssel próbálkoznak, mire egy új linkkatalógust felhoz a kereső. 50 linkkatalógus esetén 25-50 órányi keresgélés.

Mivel az idő sürget, nagyon gyorsan kell megtalálni ezeket a linkkatalógusokat. Ha a következő 5 napban szeretné megtalálni, naponta 5-10 órát kell a Google kereső előtt tölteni. Ön felkészült arra, hogy a karácsony előtti legfontosabb pillanatokat a számítógép előtti végtelenül unalmas linkkatalógus kereséssel töltse?

Most jön a fekete leves: ha talál 50 új linkkatalógust az nem jelent automatikusan 50 új linket. Sok linkkatalógus megtelt és visszautasítja a linkajánlást. 50 új linkhez gyakran 80-150 linkkatalógusra is regisztrálni kell - a következő 2 hétben

A linkkatalógusok moderátorai a reklámbevételeken osztoznak. Ami általában havi néhány száz vagy pár ezer forint fejenként. Nagyon kevés összegért dolgoznak. A linkek jóváhagyása az ő feladatuk. Sokan nem is foglalkoznak napi vagy heti rendszerességgel a linkek jóváhagyásával. Havonta vagy negyedévente belépnek és jóváhagynak több száz linket.

Sok linkkatalógus megtelt és emiatt nem fogadnak el több linket.

A linkkatalógus regisztrációkat nem fogadják el automatikusan. A legjobb esetben is 80%-os regisztrációs sikerrel lehet számolni. Ez már óriási szám, mert sokan 10-ből 1 link jóváhagyást érnek el. Az ilyen hátrányos helyzet miatt Önnek a következő hétben átlagosan 80-150 linkkatalógusra kell regisztrálni. A jóváhagyásokról értesítik e-mailben. Amikor elérte az 50 jóváhagyó e-mailt, abbahagyhatja a linkajánlást.

Vadonatúj linképítő módszer: Elkészült a SEOZSENI „Linkkatalógus Doboz” keresője. A világ összes linképítő módszerénél gyorsabb és pontosabb eredmények kizárólag magyar nyelvű linképítéshez

Számtalan honlap bebetonozta magát a Google első helyére, mert annyira ügyes a linkkatalógusok felkutatásában. Megdöbbentő, hogy sokszor olyan linkkatalógusra is regisztrálni tudnak, ami senki másnak nem jutna az eszébe. Több százezer linkprofil ellenőrzése után végre lelepleződött a titok: a kulcs a linkkatalógusok „dobozai”.

Ugye Ön is regisztrált már néhány linkkatalógusba? Biztosan észrevette, hogy számos „doboz” közül ki kell válogatni egyet, amelyik dobozba az Ön linkje kerülni fog. A legügyesebb linképítők azért vannak az első helyen, mert találnak olyan dobozt, ahova be lehet küldeni a linket. Több tucat olyan linkkatalógusra is, amelyre senki más nem gondolt!

Nézzünk egy egyszerű példát:

Kati és Zsuzsi virágok értékesítésével és virágküldéssel foglalkozik. Zsuzsi rutinos a linkkatalógusok keresésében, míg Kati kevésbé. Kati leghamarabb ezeket a linkkatalógusokat találja meg:

  • virag.lap.hu
  • viragkuldes.lap.hu
  • virag.linkcenter.hu
  • viragkuldes.tlap.hu
  • stb...

Kati számos linkkatalógus talált, amiben szerepel a virág szó. Természetesen Zsuzsi is megtalálta ezeket, de ő ügyesebb. A releváns témákra is rákeresett, ezért Zsuzsi ilyen linkkatalógusokra is regisztrált:

  • diszcserje.lap.hu
  • nonap.linkek.hu
  • csokrok.zeda.hu
  • evszakok.linkek.hu
  • meglepetes.lapozz.hu
  • stb...

A titok egyszerű: egy kulcsszóhoz (virág) számos más, releváns kulcsszóhoz (nőnap, esküvő, anyák napja) tartozó linkkatalóguson is van egy használható doboz! Például a Nőnap linkkatalógusban is van egy „Virág” doboz. Ugyanígy az Esküvő vagy Anyák napja linkkatalógusban is van egy-egy „Virág” névre hallgató doboz.

A SEOZSENI összegyűjtötte a legfontosabb magyar linkkatalógusokon található több mint 600 ezer dobozt. Ön csak beírja a kedvenc kulcsszavakat, és máris láthat több száz, akár több ezer linkkatalógust, ahol található olyan doboz.

Néhány példa:

  • asztalos - 198 linkkatalógusban van ilyen doboz
  • virág - 509 linkkatalógusban van ilyen doboz
  • honlap - 1.395 linkkatalógusban van ilyen doboz
  • utazás - 2.459 linkkatalógusban van ilyen doboz
  • ingatlan - 2.879 linkkatalógusban van ilyen doboz

Összefoglalva, miről is van szó?

  • Sok vállalkozó feszülten készül a karácsonyi vásárlási lázra. Néhány hét múlva őrült tempóban fognak pörögni a megrendelések: izzanak a telefonok és százával érkeznek az e-mailek.
  • Az internetes keresés a vásárlás előtti tájékozódás egyik legfontosabb eszköze. Sokan akkor is az interneten tájékozódnak, ha eszük ágában sincs az internetről rendelni.
  • Mától kezdve exponenciálisan növekszik a Google keresések száma. December 10-15 után robbanásszerűen megnő az internetes keresések száma.
  • Átlagosan 46,5%-os látogatottság növekedést jelent, ha csak EGYETLEN hellyel javítja weboldala helyzetét a Google kereső első oldalán.
  • Ha karácsonyig csak egyetlen hellyel javítja helyezését, a megnövekedett látogató és a jobb helyezés miatt akár NÉGYSZER több bevételre tehet szert
  • Elég egyetlen kávészünet, és 50 linkkel lesz gazdagabb. Sokszor ennyi is elég, hogy 1 helyet lépjen előre a keresőben.
  • Az új SEOZSENI „Linkkatalógus Doboz” keresője a világon mindennél gyorsabban és pontosabban mutatja meg, hogy milyen linkkatalógusokra regisztrálhat

Megértette, hogy milyen fontos a következő napokban elérni, hogy legalább 1 helyet javuljon weboldala a Google keresőben? Ehhez elég csak 50 új linkkatalógus regisztráció! Más helyen 50 linkért súlyos tízezreket kérnek el és legalább 3 hónapos határidővel vállalják a linképítést. Most ezeket Ön SAJÁT ERŐBŐL, néhány kattintással kipipálhatja!

A SEOZSENI rendszerben a „Linképítés” menüpont „Linkkatalógus doboz keresés” almenüjében találja ezt az új funkciót:

 

--
A közismert keresőoptimalizálás és linképítés technikák szakszerű alkalmazásával weboldala jobbá, értékesebbé válhat. A weboldala minőségi továbbfejlesztésével elnyerheti méltó helyét a Google kereső élmezőnyében. Ebben segít Önnek a SEOZSENI. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő, a SEOZSENI szerzője

Tetszett a cikk? Szeretne hasonló keresőoptimalizálás és linképítés tippeket?

A Google rangsorolási algoritmusa folyamatosan változik. Vigyázzon, ha nem frissíti tusádát, elavulnak SEO módszerei és lerontja a kemény munkával megszerzett helyezést. Legyen naprakész és értesüljön a legújabb keresőoptimalizálás tippekről. Iratkozzon fel a blog értesítőre és kap egy e-mailt, amikor hasonló cikk érkezik:

No-spam: csak keresőoptimalizálás és linképítés cikkeket kap, reklámot soha

Számít az Ön véleménye! Szóljon hozzá a témához:

*Vezetéknév:
*Keresztnév:
*E-mail cím (nem publikus):
Honlap:
*Hozzászólás: