Hogyan szerezhetsz tömegesen vevőket a Google keresőből?
Több millió forint extra bevételt tehetsz zsebre ezzel a módszerrel. Te csak dőlj hátra nyugodtan és élvezd, ahogy weboldalad minden fontos kulcsszóval a Google élmezőnyébe repül. Az eredmények tartósak - nem kell attól aggódni, hogy egyik napról a másikra elkaszálja a weboldaladat a legújabb Google algoritmus frissítés. Vigyázat: a helyezést manipuláló olcsó trükközésért ma már csúnyán büntet a keresőmotor. Durván hátrasorolhat és egyik pillanatról a másikra köddé válnak a látogatóid. Ha extra bevételt szeretnél a Google helyezésed tartós javításával akár egy cipő áráért, ez a cikk Neked szól:
A Google teletömi a zsebedet: több millió Ft extra bevételt kaphatsz ezzel a módszerrel. Végre tartósan a Google élmezőnyébe kerülhetsz - minden fontos kulcsszavaddal. Szeretnél a következő fél évben akár 80.000 új potenciális vevőt? Nem vágysz akár 200 - 800 százalékos forgalom növekedésre? Szeretnél egy év alatt akár 40 millió forint extra árbevételt? Mit szólnál hozzá, ha akár TÍZSZER több bevételt is zsebre tehetnél? Fantasztikus élmény a Google találatok élére kerülni. Büszke lehetsz Magadra, mert magad mögött hagytad a versenytársaidat.
A potenciális vevőid tömegesen megtalálják a Te weboldaladat. Kirobbanóan megnő a látogatottságod - miközben az eladási mutatóid is javulnak. Gyorsabban és könnyebben fognak Nálad vásárolni, mert azt gondolják, hogy Te a szakmádban a legjobbak közé tartozol - hiszen a Google a legjobb helyen listázza a weboldaladat. Miközben mások vért izzadnak és birkóznak egy-egy eladásért, Hozzád rengeteg pénz vándorol anélkül, hogy a kisujjadat mozdítanád. Egész nap csörög a telefonod, érdeklődő e-mailek százait kapod és weboldaladon őrült ütemben nyomják a megrendelés gombot. Jól hangzik, ugye? Ezt érheted el ezzel a fantasztikus módszerrel:
1000-ből 626 magyar felnőtt lakos fogja eldönteni a Google-ben találtak alapján, hogy kinél fog vásárolni. Még akkor is, ha nem is az interneten akarnak vásárolni. Közvetlenül a vásárlás előtt az interneten tájékozódnak az emberek akkor is, ha nem is online, hanem személyesen akarnak vásárolni. Több millió extra profit és óriási sikerélmény a jutalmad, ha tartósan Google első helyére kerülsz.
Képzeld el, hogy Te területeden az elérhető összes potenciális vevő többsége a Te weboldaladra áramlik. Micsoda óriási anyagi és szakmai áttörés lenne. A szakmában mindenki irigykedve beszélne Rólad. Miközben minden álmod megvalósíthathatod, hiszen kirobbanó bevételeket tehetsz zsebre nap mint nap.
Teljesen mindegy, hogy online megrendelés, telefonos vagy személyes beszélgetés után vásárolnak Nálad - a leendő vevőid többsége a Google-ben kezdi a vásárlást. El tudod képzelni, micsoda óriási vagyon, hírnév és elismerés vár Rád, amikor naponta
A teljes hazai célpiac 62,6 százalékának adhatod el termékedet, szolgáltatásodat a Google kereső által. Vajon ez hány ezer megrendelőt jelent? Tízezrek? Százezrek? Az elérhetetlennek tűnő álmaidat könnyebben és gyorsabban valóra válthatod, ha több milliós extra profitot hoz Neked a Google.
A jutalmad mennyei
Büszkén nézheted, hogy a konkurenseid a nyomodba sem érnek. Weboldalad kimozdíthatatlanul a vezető pozícióba kerül. Özönlenek Hozzád a megrendelések, hatalmas vagyont halmozhatsz fel. Habozás nélkül megvehetsz szinte bármit, amit csak józan ésszel megkívánsz.
Kiváló minőségű tartalommal és jó linképítéssel weboldalad szinte biztosan az élmezőnybe kerül. Természetesen időbe kerül, amíg a konkurenseiddel szembeni hátrányodat ledolgozod. Ezzel a módszerrel weboldalad teljes átalakításon megy keresztül és már 2-3 hónappal később intenzíven javul a helyezésed. Egyre közelebb az élmezőny és elérhetővé válik a korábban elképzelhetetlen álmod.
Képzeld el, hogy milyen az az érzés, amikor Te vagy az első:
Óriási sikerélmény, amint weboldalad átlépi a korábban mozdíthatatlan határokat. Hatalmas büszkeséggel tölthet el Téged, hogy minden konkurensednél JOBB a weboldalad. A többiek megpukkannak az irigységtől. Senki sem ismeri a siker titkát annyira, mint Te.
A sikeres keresőoptimalizálás jutalma: özönlenek Hozzád a megrendelések, hatalmas vagyont halmozhatsz fel és megvehetsz szinte bármit, amit csak józan ésszel megkívánsz.
A jó SEO hatalmas presztízs érték: az átlagemberek azt gondolják, hogy a Google-ben az első oldalas találat a szakmájában a legjobb. Sokkal könnyebben vásárolnak a leendő vevők az első néhány weboldalról, mert bíznak a Google-ben: tudják, hogy csak kiváló weboldalak kerülhetnek az élmezőnybe. Ezt a bizalmat élvezi az első pár weboldal - de csak az elsők. Sokkal gyorsabban, pörgősebben megy az üzlet ezeken az oldalakon. Szemben azokkal a futottak-még kategóriás weboldalakkal, amire nagy nehezen találnak a látogatók. Előítélettel kezelik az emberek, mert ha a rangsorban nem képes előrébb jutni, akkor hogyan tudná tökéletesen kiszolgálni a leendő vevőit? Mi a hiba, miért nincs az első néhány helyen? Ismerős, ugye?
Ma már média / sajtó megjelenés nélkül gyakran lehetetlen az első oldalra kerülni. Egy átlagember nem is képes sajtó megjelenést vásárolni. Bonyolult kapcsolati láncon kell keresztülvergődni, hogy az ember több százezer forintért vásároljon egy-egy PR cikk megjelenést. A legtöbb esetben mérhetetlen, hogy megéri-e a befektetést. Visszahozta az árát? Hozott megrendelést? Mibe érdemes fektetni, sajtó megjelenésbe vagy más hirdetésbe?
Sokszor erre a kérdésre nem létezik megfelelő válasz. A Te nagy szerencsédre a SEOzseni közvetítésével speciális SEO cikkeket szerezhetsz szinte minden ismert és jól látogatott portálról - anélkül, hogy Te ezért extra felárat fizetnél. Hatalmas presztizs érték a média / sajtó megjelenés: képzeld el milyen szenzációs, amikor a bizalmatlan, tétovázó potenciális vevőid Rád vagy a Te céged nevére keresnek, és a közismert hírportálok cikkeivel van tele a Google kereső. Azonnal
A bevételeid kirobbannak. Bármit megvehetsz. Megvalósíthatod a régóta porosodó ötleteidet. Belevághatsz új dolgokba, megvásárolhatod a legjobb autót, házat, kütyüket.
Itt az ideje annak, hogy megszépítsd életed. Lecserélheted a régi holmikat, felújíthatod az otthonod. Végre lesz elegendő pénzed álmaid nyaralására. Az idő miatt sem kell aggódni: hiszen biztosan uralod a célpiacot és nem kell amiatt aggódni, hogy egyik pillanatról a másikra szertefoszlanak a bevételeid.
Hidegzuhany: a fizetőképes vevők a versenytársaidnál költik a pénzüket
Sokkoló tény: most a Te leendő vevőid éppen a Te versenytársaid sikerét és vagyonát gazdagítják. Milliókat veszítesz emiatt és bosszankodhatsz azért, hogy a Google a Te weboldaladat nem értékeli eléggé. A gyors és olcsó linképítés sem segít: a helyezésed nem javul, fe-le ugrál. Rosszabb esetben büntetés kapsz és weboldalad még az első 100 közé sem kerülhet.
Megelőzik weboldaladat a Google-ben és fogalmad sincs, hogy mi ennek az oka? Milyen trükköket használnak a többiek, amit Te nem ismersz? Milyen területen erősebbek az élmezőnyben levő honlapok az összes többi weboldalhoz képest? A válasz egyszerű: sokan idejétmúlt SEO "trükköket" követnek, ami hatástalan, vagy csak ront a helyezésen. Most zajlik a SEO forradalom, amikor a Google mesterséges intelligenciája megtanulja a legjobb rangsorolási módszert. Ha nem tudsz ezzel lépést tartani, fokozatosan eltűnsz a süllyesztőben.
A mai modern SEO köszönőviszonyban sincs a régi trükkökkel. Sokszor ennek köszönhető, hogy „n
Képzeld el, hogy az emberek azt gondolják, hogy a Google-ben az első a szakmában is a legjobb. Mert ugyebár valamilyen ok miatt csak az első helyre került az a weboldal. Az embereket nem érdekli a rangsorolási algoritmus működése. Azt gondolják nemes egyszerűséggel, hogy a Google sorrendje nyilvánvalóan a szakmabeli tudást tükrözi. Az emberek a legjobbtól szeretnek vásárolni. Ezért van az, hogy duplán ér a csapás: nem elég, hogy a rossz helyezés miatt kevesen látogatják a weboldaladat,
Elég néhány helyet esni a keresőben, és minden fáradságos munkával elért eredményed szertefoszlik. Elnémul a telefonod. Nem jönnek e-mailek. Tizedére esik az online megrendelés és aggódhatsz a jövőd miatt.
VIGYÁZAT! A spam jellegű linképítés miatt büntetést kapsz. Te is úgy gondolod, hogy legyen sok kulcsszó a linkszövegben és ennyi elég? Óriási tévedés!
A linképítést megrendelő személyek 99,99%-a nem is tudja, hogy a linkeknek 3 fő típusa létezik és a linkszövegeknek 6 különböző típusát vizsgálja a Google. Nem bízhatod akárkire weboldalad sorsát: óriási szakmai tapasztalat kell ahhoz, hogy az öszesen 18 különféle link közül milyen arány fogja javítani a helyezésedet - vagy kegyetlen büntetést kapsz, ami hosszú időre véget vet az online megrendeléseidnek.
A Google algoritmusát folyamatosan tökéletesítik. Ma már mesterséges intelligencia vizsgálja a weboldalak szövegét. A szavak jelentésével tisztában van az algoritmus és képes megfejteni, hogy melyik weboldalt fogják szeretni az emberek.
A mai rohanó világban elfelejtik, hogy a Google szerint: „a tartalom a király”.
Több száz weboldal hivatkozása szükséges a Google élmezőnybe jutáshoz. A lemaradás behozása miatt sokan olyan eszközöket használnak, ami ma már linkspamnak minősül.
A kapkodás miatt a linképítést sebtapasznak használják. Pillanatragasztó, ami gyorsan orvosolja a problémát, de nem ad végleges és tartós megoldást. Átmenetileg működhet a linképítés, de csak a következő Google algoritmus frissítésig.
A weboldalad helyezése folyamatosan ugrál, semmiből jött konkurensek azonnal megelőznek. Óráiási kockázata van, hiszen a rossz arányok miatt jobb esetben csak ablakon dobod ki a pénzt linképítésre - de valószínűbb az a forgatókönyv, hogy még az eredeti helyezést is brutálisan lerontja rossz linképítés.
A linkszövegek 9 típusából Te hányat használsz - és milyen arányban? Ha nem használod mindet pont a megfelelő arányban, csak az idődet és a pénzedet vesztegeted. Nem javul a helyezésed, de ha javulna is, hamar vissza fogsz esni. Sőt, lehet, hogy rosszabb helyen landolsz végül.
A Google rangsorolására a mai napig nagyon nagy hatással vannak a weboldaladra hivatkozó linkek. Minél értékesebb forrásból kapsz linkeket, annál tartósabb és hatékonyabb lesz a keresőoptimalizálás. Annyira erőteljesen befolyásolja a találatok sorrendjét, hogy a Google több ellenszert is kidolgozott az olcsó, manipulatív eszközök kiszűrésére:
- Google Pingvin algoritmus: folyamatosan elemzi a weboldaladra hivatkozó linkek szövegét. Ha a linkek szövege nagy arányban egyezik a kulcsszavaddal, vagy túl magas arányban tartalmaz kulcsszót - a linked értékét lenullázza. Teljesen mindegy, hogy Te épp 100.000-ret fizettél egy jól megírt sajtós cikkért.
- Google link séma algoritmus: azt vizsgálja, hogy a weboldaladra hivatkozó linkekben van-e valami rendszeresség. Például minden (fizetett) cikk egyetlen linket tartalmaz, ami csak a Te oldaladra hivatkozik. Az ilyen cikkek értékét is tömegesen kukázza a link séma algoritmus.
- Google Panda algoritmus: a másolt és / vagy átírt tartalomért felelős. Ha túlságosan hasonlítanak egymára a Rólad írt cikkek, azértékét kinullázza. Hiába készült tucatnyi vagy százányi cikk, ha a zöme egyforma, letörli a linket, mintha ott sem lett volna.
- Google SpamBrain: a Google mesterséges intelligenciája, ami az új linképítő technikákat vizsgálja. A már beazonosított módszerek mellett felfedezi az újdonságokat is, ami még soha nem volt. Ma már képes a linkelő és a linkelt oldalt is beazonosítani. Hiába a sok fizetett link, cikk, blog - a SpamBrain képes beazonosítani és lenullázni a drága pénzen megvett linkjeidet.
- Google időszaki algoritmus frissítése: jellemzően évente 2-4 alkalommal futtatnak le olyan globális algoritmus frissítést, amit a SpamBrain, a Pingvin, a séma vagy a Google antispam csapatának teljesen új számításával dolgoznak. Ilyenkor globálisan átrendeződik a találati lista, aminek órási nyertesei és vesztesei vannak.
Láthatod, hogy ma már egyetlen link sincs biztonságban. Ma már nem tudod azt megtenni, hogy kiadsz feladatként 50-100-200 cikk megírását, amiben egy-egy link hivatkozik a céloldaladra. Vagy éppen több link is van egy cikkben, mert így olcsóbb. Kapsz néhány száz cikket, idővel javul a helyezés, majd az egész megtorpan és visszazuhansz oda, ahonnan indultál. Gondold végig:
- Ha egyetlen link van egy cikkben, az nagyon életszerűtlen. Amikor valaki ír egy témáról, több forrást is megjelöl és hivatkozik a cikkben az eredeti tartalmakra. Felejtsd el, hogy egy cikk csak a Te linkedet tartalmazza, mert a séma algoritmus rögtön listázza és lenullázza.
- Ha a linkszövegben kulcsszavak vannak, akkor az nagyon erőteljesen módosítja a találati listát. De ha például az egzakt kulcsszavas linkszövegek száma 3-5%-nál nagyobb, akkor lenullázza az értékét. Lehet, hogy Te épp egy méregdrága cikket fizettél, aminek a keresőbeli rangsorolásra gyakorolt hatása nulla.
- Ha nem használsz kulcsszavas linkszövegeket, akkor szintén nagyon kevés lehet a befolyása. Ha nem adja át a linkszöveg a kulcsszavaidat, akkor milyen keresőkifejezésre fog javulni a helyezésed?
De ez
A Google mérnökei folyamatosan fejlesztik a rangsorolási algoritmust. Ma már egyáltalán nem működnek azok a trükkök, amelyek néhány éve még az élmezőnybe repítették a weboldalad. Ma már mindenhol ilyen SEO eszközöket kell használni, mint például szemantikus SEO, többszintű linképítés, vizuális SEO, hullám hatás, stb. Itt az idő: fejleszteni kell weboldaladon, hogy az összes konkurensénél értékesebbé váljon - amit a Google is jutalmazni fog.
A minőségi linképítés azt jelenti, hogy viszonylag kevés linkszövegnek lehet erős befolyásoló hatása a rangsorolásra. Emiatt Neked brutálisan sok linket kell szerezni a helyezés javításához, ami egy vagyonba kerül
Róka fogta csuka: ma már nagyon sokat kell ádozni a linképítés oltárán. A Google PageRank egyre kevesebb linkerőt ad át, ahogy nő a Rád hivatkozó cikkekben a linkek száma. Gyakorlatilag olyan cikkért fizetsz, amiben más weboldalak kapják a linkerőt ingyen - ha nem, a séma algoritmus elkaszálhatja a cikket és semmilyen linkerőt nem kapsz. Ha kulcsszavakat használsz a linketben - javul a helyezésed, de egy idő után félő, hogy az egész a kútba esik.
A MODERN linképítés lényege: a "kevésbé értékes", például kisebb mikroszájtokról, általános blogokból, nem tökéletesen releváns megjelenésekből származó linkszövegeket "fel lehet áldozni" a relevánsabb forrásokról származó, kulcsszavas linkszövegek erősítése érdekében.
A megoldás egyszerű: rengeteg cikket kell írni, ami megfelel az algoritmus elvárásainak úgy, hogy közben a helyezésed is javuljon. Régen 100 cikkből 100 cikkben volt "hasznos" link, ma már fel kell áldozni tetemes mennyiségű cikket és linket az algoritmus oltárán - amivel a sémézás, a linkszöveg és a SpamBrain hatástalanítva van.
Gondold végig logikusan:
- Például egyik versenytársad évek alatt szerzett 100 erős linket, bebetonozta helyét az élmezőnybe.
- Neked is kell 100 erős link, mert a kattintások száma elenyésző.
- Ha vásárolsz 100 cikket, abban maximum 3-5 százalék lehet az egzakt kulcsszavas link. Legfeljebb 10-20 százalék lehet a kulcsszavas linkszöveg. Mindezt úgy, hogy a PageRank szétoszlik, mert 1-5 külső linket is bele kell tenned a cikkbe.
- Ma már csak 13-25 százalék az ajánlott kulcsszavas linkszöveg, tehát 100 erős linkhez Neked legalább 400, de akár 700 PR cikkre is szükséged lehet - ha biztosítani akarod, hogy a jövőben ne nullázza ki a Google a linképítésedet.
- Egy cikk legalább 2.000 karakter hosszú. 400x2000=800.000 leütés. 2,5 Ft+áfa / leütés áron számolva csak a cikkek szövegírásáért Neked 2 - 3,5 MILLIÓ forint + áfát kell fizetni.
- PLUSZ a publikálás költsége. Baráti kedvezményes, tömeges publikálásra leszerződött áron legyen 5000 Ft egy cikk elhelyezése. 400x5000=2.000.000 forint. A cikkek megírása mellett még ki kell fizetned a legolcsóbb, nyomott és szinte "ingyennek" számító legalább 2 millió forintot a cikkek publikálásáért.
- Minimum 4 millió forint kiadás ami arra elég, hogy talán tudsz szerezni 100 erős linket. Mi van akkor, ha a verseny megkövetel 200 erős linket? Ha 300-at? Vagy ha 500-at? Vajon mennyibe kerül ez Neked?
- Mivel a keresőoptimalizálás méregdrága lehet, a keresőhirdetések ára az egekben. De minek fizetnél hirdetésre havonta több százezret, ha ezt a pénzt saját magadba is fektetheted? A hirdetési költség tizedéért szerezhetsz 2x-5x-10x bizonyos esetekben akár 100x több látogatót, sokkal-sokkal jobb minőségben. A hirdetést mindenki utálja - ellenben az emberek azt hiszik, hogy az élmezőnyben szereplő cégek a szakmájukban is az élmezőnybe tartoznak és a megelőlegezett bizalom miatt könnyebben vásárolnak. Összehasonlíthatatlanul jobban megéri a keresőoptimalizálás, ha jól csinálod.
Ezért van szükség a SEOzseni havidíjas keresőoptimalizálásra: ha nem akarod az ablakon kidobni a pénzedet hatástalan linképítésre, valami egészen más, a SEO piacon nem elérhető megoldásra van szükséged.
Az egyetlen megoldás: SEOzseni. Miért más itt a keresőoptimalizálás? Mi a titka, miért időtálló?
Ha ez ilyen könnyű lenne, mindenki Ferrarival járna. Sokan csalódtak már valamilyen SEO szakemberben - mert nem tudják, hogy a linkeknek 3 fő típusa + a linkszövegeknek 6 fő típusa létezik. Rengeteg pézt költöttek, mégsem szereztek erős linkeket és linkszövegeket minden típusból. Mitől fog működni ez a módszer? Hogyan fog a Te weboldalad a Google első helyére kerülni? Milyen módszerrel tarthatod meg az előnyödet?
A SEOzseni az országban egyedülálló stratégiát használva juttatja honlapodat a Google első helyére: csak itt kaphatsz
Kiváló tartalommal, bivalyerős linkekkel és villámgyors oldalbetöltéssel az Google élmezőnyébe kerülhetsz, ahol több milliós extra bevétel a jutalmad.
Weboldalad átalakítása a következő módon történik:
- A.) típus: MAXIMÁLIS minőség, kevesebb mennyiség - Média / Sajtó megjelenés. A legtöbb direkt egyedi látogatót számláló hírportálok linkereje jelentősen nőtt az utóbbi Google algoritmus frissítések hatására. A sajtó linkek méregdrágák, de a SEOzseni brilliáns megoldásával könnyen elérhető.
- B.) típus: Nagyon erős minőség, közepes mennyiség - Írások releváns oldalakon, szaklapokon + média / sajtó megjelenés a közepes és kisebb források releváns kategóriáiban.
- C.) típus: Jó minőség, brutális mennyiség - Futószalagon gyártott tömegcikkek, a saját hálózaton publikálva. Fontos, hogy minden cikk teljesen egyedi szövegű legyen, minden forrásnak egyedi IP címe legyen. A Google Pingvin büntetés elkerülése miatt gondosan ügyelni kell a linkszövegek változatosságára és a mélylinkek megfelelő arányaira.
- Linkszöveg #1: egzakt kulcsszó - Amikor a linkszöveg egyben a kulcsszó. A legerősebb rangsorolást javító hatású link. Egyben a legnagyobb és leggyorsabb büntetés az egzakt kulcsszavas linkszövegekért jár. Nagyon kevés mennyiségben lehet alkalmazni, azonban annál több második szintű linkerőt kell szerezni.
- Linkszöveg #2: kifejezésegyezés - Amikor a link szövege tartalmazza a kulcsszót, de mellette más szöveget is. Erős rangsorolást befolyásoló hatása van és itt a fő cél, hogy mindél több egyedi változat szerepeljen.
- Linkszöveg #3: részleges egyezés - Amikor a kulcsszó előfordul valamilyen variációban a linkszövegben és mellette más szavak is.
- Linkszöveg #4: kapcsolódó kulcsszavak - Amikor a link nem a fő kulcsszót tartalmazza, hanem a kulcsszó a link közvetlen szövegkörnyezetében szerepel és a linkszöveg a kulcsszóhoz kapcsolódó valamilyen szemantikus kifejezés.
- Linkszöveg #5: márkanév - Amikor a linkszöveg a weboldalt üzemeltető cég / magánszemély neve. Erős brand optimalizálást tesz lehetővé, a Pingvin algoritmus csak a túlzott és hirtelen megnövekedő mennyiség miatt büntet.
- Linkszöveg #6: márkanév + kulcsszó - A márkanév mellett a fő kulcsszó is bekerül a szövegbe.
- Linkszöveg #7: URL - Amikor a link szövege nem szavakat, ha nem a kattintáshoz vezető wecímet tartalmazza részben vagy egészben. Könnyű, egyszerű link, amiért a Pingvin nagyon ritkán büntet. Csak akkor van rangsorolást befolyásoló ereje, ha a forrás oldal HTML kódja nagyon jó minőségű és a fontos helyeken megfelelő arányban tartalmazza a fő kulcsszavakat - illetve a link közvetlen szövegkörnyezetében is előfordulnak a kulcsszavak.
- Linkszöveg #8: általános - Amikor a link szövege általános utasítást tartalmaz, például "kattints ide" vagy "nézd meg ezt az oldalt". SEO szempontból az URL linkekre vonatkozó szabályokat kell betartani.
- Linkszöveg #9: egyéb - A felsoroltakon kívüli egyéb szöveges linkek. Linkszöveg higításra kiválóan használható. A egyéb linkek segítségével lehet növelni az egzakt linkszövegek számát a megfelelő arányok betartásával.
!!! ARÁNYOK !!!: Más SEO cégektől kaphatsz linket, vásárolhatsz SEO csomagokat... de csak a véletlenen múlik, hogy milyen típusú linket kapsz. Rögtön bele is futhatsz egy csúnya büntetésbe. Az itt felsorolt linkek MINDEGYIK típusát fel kell használni a linképítésben méghozzá szupertitkos arányban - különben szépen lenullázod a linképítéssel elért eredményedet.
Hihetetlen stratégiai előnyhöz juthatsz: olyan SEO eszközöket is kapsz, amelyeket a konkurenseid nem is ismernek. Nézd meg, hogy mennyi mindent kapsz egyetlen csomagban:
A SEOzseni havidíjas keresőoptimalizálás 26 fő eszköze >>>
Látod, milyen elképesztően sok mindent kapsz ebben a csomagban? Éppen ezért az eredmények villámgyorsan jelentkeznek
A hagyományos keresőoptimalizálás eredménye nagyon bizonytalan. Sokan még mindig gyenge módszereket használnak. Lassú és sokszor hatástalan, elavult technikákat erőltetnek még mindig. Eközben az első helyre betonozott honlap csak a hatékony eszközökre fordítja idejét, energiáját és pénzét - és tovább növeli az előnyét. Ennek az az előnye, hogy a legtöbb honlap könnyen és gyorsan megelőzhető.
Új SEO projektek:
De mi lesz azokkal az irigykedve nézett weboldalakkal, amelyek gyakran hónapok vagy akár évek óta kimozdíthatatlanul uralják a Google élmezőnyét? Nyilvánvalóan régóta figyeled, hogy milyen találatokat hoz a Google a kedvenc kulcsszavaidra. Ha a találati lista élén régóta ugyanazok a honlapok vannak, keményebb küzdelemre számíthatsz.
Idővel és hatékony módszerekkel mindenki megelőzhető. Általánosságban elmondható, hogy a versenytársaid zöme 3-6 hónap alatt megelőzhető. Sokszor elég ennyi idő arra is, hogy átvedd az első helyet. A nagy kihívás akkor jelentkezik, ha már évek óta ugyanazok a honlapok vannak az első oldalon. Őket is meg lehet előzni, de készülj fel a keményebb küzdelemre. Neked ez csak annyit jelent, hogy többet kell várnod. A legerősebb mezőnyben 6-12 hónapig is tarthat, míg az első háromba kerülsz. Csupán azért, mert óriási előnyre tettek szert versenytársaid az elmúlt évek alatt. Ezt a hátrányt be lehet hozni, de a Google büntető algoritmusai miatt a túl gyors ütemű linkszerzés súlyos büntetéssel járhat.
4 hónap SEO után naponta 1.000+ új potenciális vevő.
Emellett van egy másik fontos rangsorolási faktor: az idő. Egyetlen 5-6 éves link felér több tucatnyi fiatal linkkel. Ha most indult a weboldalad, akkor nyilvánvalóan csak friss linkeket kaphatsz. Pár hónapra van szükség ahhoz, hogy az Te weboldalad hivatkozó új PR cikkes linkek "korosodjanak". Emiatt ne aggódj, hiszen tökéletes minőségú a friss PR cikkes linked: általában
Fél év alatt 80.000 új potenciális vevő.
Exponenciálisan nő a látogatottságod: egyre csak nő a profitod
Nagyon okos döntés javítani a helyezésedet: több százezres extra profitot tehetsz zsebra már akkor is, ha csak EGYETLEN helyet lépsz előre a Google élmezőnyében. A Google találatai oldalán az átkattintási statisztika brutális. Csak az élmezőnyben kereshetsz milliókat, a második oldalt felejtsd el. A leendő vevőid lapozás helyett inkább újabb kulcsszó keresésével próbálkoznak. A 10-ik helyezés éles választóvonalat jelent, mert az utána jövő találatok megtekintéséhez már lapozni kell. Meglehetősen kevesen lapoznak tovább a második, és még kevesebben a harmadik és az azt követő oldalakra:
Az első három oldal átkattintási statisztikája: 1.000 keresésből a második oldalra már csak 45 kattintás jut
A cél az első oldal - de itt is brutális kattintási arányokkal számolj. El ne kövesd azt a hibát, amit a legtöbb cég megtesz. Felkerülsz az első oldalra, majd kényelmesen hátradőlsz és várod a több milliós bevételeket. Sajnos ez elmarad: mert
Az első oldal átkattintási statisztikája: kattintási arányok és várható profit arányai. Na ezzel nem vagy tisztában, akkor boldog leszel a hatodik helyen is. Holott ekkor kellene igazán megtenned mindent, hogy az első helyre kerülj: 10-szer több a várható profit
Vigyázat, konkurencia kizárás!
A SEOzseni csapata gőzerővel azon dolgozik, hogy Ügyfelei a Google első helyére kerüljenek. Becsületes, lelkiismeretes SEO szakember nem mondhatja egyszerre két Ügyfelének is azt, hogy az első helyre fog kerülni. Gyakran ismerik és tisztelik is a versenytársak egymást, de nem lehet mindkettő egyszerre a milliókat érő első helyezett. A többség azonban így vagy úgy pórul járt már a konkurensek áskálódása, másolása, árversenye vagy egy-egy csalafinta megoldása miatt és vissza is akarnak vágni: megmutatni, hogy az első helyre ki az igazán méltó.
A SEOzseni egy szakterületen csak az első vállalkozóval dolgozik. Minden témájába szorosan vágó kulcsszóra teljes védelmet kap még akkor is, ha az nincs a listáján. Nincs kiskapu, ahogy más SEO cégek csinálják: a "duguláselhárítás" kulcsszóra vonatkozik a konkurencia kizárás, de a "duguláselhárítás Budapest" vagy a "duguláselhárítás árak" esetleg a "wc dugulás" már egy másik kulcsszó, szabad a pálya... Még mit nem! A SEOzsenivel mindenki a szakterületére vonatkozó teljes védelmet élvez.
Ez alól nincs kivétel: ha valaki olyan havidíjas SEO vagy akár csak egy kisebb linképítő csomagot akar vásárolni, amire már van havidíjas Ügyfél - a megrendelés elutasításra kerül.
100% pénzvisszafizetés garancia - bombabiztos módszer
A SEOzseni keresőoptimalizálás módszere már több tízezer kulcsszó esetében bizonyította hatékonyságát. Ez egy olyan franchise modell, ami minden optimalizálásnál ugyanazt a forgatókönyvet használja. Ha rossz a módszer, az összes kulcsszó, minden ügyfél veszít a helyezséséből és ennek gyorsan híre megy. Ezért kell maximális minőségű tartalomépítés és PR cikkekk. Tökéletes minőségben: csak 100%-ban Google által elismert eszközöket használok. Folyamatos frissítéssel és rendszerfejlesztéssel, mert a Google algoritmusa napról napra változik.
Nincs mitől tartanod: 100% pénzvisszafizetés garancia óv Téged. Ilyen még nem történt, de
Elképesztő tapasztalat: 20.509 kulcsszó került a Google #1 oldalára és 5.263 kulcsszó került a Google #1 helyére
A keresőoptimalizálás nem egzakt tudomány. Itt mindenkinek a tapasztalataira kell hagyatkozni. Tapasztalatból van bőven: a SEOzseni az országban az egyetlen, ahol tízezres nagyságrendben kerültek kulcsszavak a Google első helyére. Nézd meg más cégek referenciáit, hány kulcsszót találsz? Néhány tucatot? Pár százat? Nem rossz... de nézd csak meg ezt:
#1. hely: | 5.263 db kulcsszó |
#2. hely: | 2.782 db kulcsszó |
#3. hely: | 2.412 db kulcsszó |
#4. hely: | 2.045 db kulcsszó |
#5. hely: | 1.809 db kulcsszó |
#6. hely: | 1.520 db kulcsszó |
#7. hely: | 1.400 db kulcsszó |
#8. hely: | 1.281 db kulcsszó |
#9. hely: | 1.149 db kulcsszó |
#10. hely: | 848 db kulcsszó |
Első oldal összesen: | 18.503 db kulcsszó |
SEOzseni keresőoptimalizálás referencia »
Eddig oké... de vajon mennyibe kerül? Mennyiért tudnád másol megszerezni?
Hazánkban van néhány nagyon jó SEO csapat, akik segíthetnek a Google helyezés javításában.
On-Page SEO:
- Kulcsszó kutatás: 3.000 Ft / hó
- Szemantikus kulcsszó kutatás: 5.000 Ft / hó
- SEO audit: 2.500 Ft / oldal
- Meta és Title írása: 2.000 Ft / oldal
- Vizuális SEO: 1.500 Ft / oldal
- Tartalmi felújítás: 5-10 Ft / karakter
- Szakszótár: 2,5 Ft / karakter
Off-Page SEO:
- PR cikk szövegének a megírása: 1-5 Ft / karakter
- PR cikk publikálás: 3-30 ezer Ft / cikk
- Vendégblogolás: 30 ezer Ft / cikk
- Média / Sajtó megjelenés: 80-300 ezer Ft egyetlen PR cikk
Technikai SEO:
- Kulcsszó helyezés lekérdezés: 3.000 Ft / hó
- Helyezés változás deketálás: 3.000 Ft / hó
- TOP100 találat figyelése: 3.000 Ft / hó
- Google Search Console importálás: 3.000 Ft / hó
- Sebesség optimalizálás: 5.000 Ft / oldal
- Core Web Vitals mutatók javítása: 5.000 Ft / oldal
- Mobilbarát ellenőrzés: 1.500 Ft / oldal
Nézzünk meg egy teljesen alapesetet: Tegyük fel, hogy havonta 10 db céloldalad optimalizálásáért és minimum 2.000 karakteres felújításáért fizetsz. Vásárolsz még havonta legalább 25 db, egyenként 3-5 ezer karakteres cikket. Mennyit fizetnél ezért más szolgáltatóknál? Kapaszkodj meg:
- Havi SEO alapdíj: 20.000 Ft / hó
- 10 db céloldal SEO audit, title és vizuális SEO: 10*6.000 Ft / hó, azaz 60.000 Ft /hó
- 10 db céloldal szövegírás 2000 karakteres felújítása: 10*2000*5 Ft / hó, azaz 100.000 Ft /hó
- Első szintű linképítés - cikk megírása: 25 db 3-5 ezer karakteres PR cikk megírása: 25*5000*2,5 Ft / hó, azaz 312.500 Ft / hó
- Első szintű linképítés - cikk publikálás: 25 db PR cikk publikálása: 75.000 - 750.000 Ft / hó
- Második szintű linképítés - cikk megírása: 25 db 3-5 ezer karakteres PR cikk megírása: 25*5000*2,5 Ft / hó, azaz 312.500 Ft / hó
- Második szintű linképítés - cikk publikálás: 25 db PR cikk publikálása: 75.000 - 750.000 Ft / hó
- Havi 1 db vendégblog: 30.000 Ft / hó
- Havi 1 db média / sajtó megjelenés: 80-300 ezer Ft
ÖSSZESEN: 1.065.000 - 2.635.000 Ft / hó
A SEOzseni havidíjas keresőoptimalizálás piaci értéke eléri a 2,6 millió forintot havonta. Ugye milyen óriási megkönnyebbülés, hogy ez a pénz a Te zsebedben marad? Valódi prémium szolgáltatást kapsz megfizethető és korrekt áron.
Vajon mennyit kérhetnék el egy ilyen drága, prémium minőségű csomagért? Nem gondolod, hogy havi 500 ezer forintért is jó áron kapnád meg ezt a prémium csomagot? Mit gondolsz, havi 300 ezer forint már barátságosabb ár egy több mint
A SEOzseni digitális csúcstechnikájának köszönhetően az elérhető legmagasabb minőséget kapod - jóval a piaci ár alatt. A modern technológiának köszönhetően a drága szakemberek költsége a Te zsebedben marad. A SEOzseni online kezelőfelületén 10 mp alatt, egyetlen kattintással elvégezhető egy-egy SEO feladat, amivel más cégeknek 2-3 óráig kell szenvedni. A különbséget érezheted a fizetendő számláidon is. Más cégnél ilyen magas színvonalú keresőoptimalizálásért havonta több százezret kellene fizetned. Ez az igazi NYER-NYER kapcsolat, amit sehol máshol nem kaphatsz meg.
A SEO sokkal olcsóbb, mint bármilyen hirdetés - mégis a legjobb minőségű fizetőképes vevőket hozza a weboldaladra
Döbbenet! Méregdrága, prémium, rendkívül hatékony linképítést és keresőoptimalizálást kaphatsz a Te lehetőségeidhez igazodva több csomagban. Ugye milyen szenzációs, hogy a szoftveres SEO miatt ez a rengeteg kiadás a Te zsebedben marad? Ugyanakkor a hatékonysága jóval felülmúlja a konkurenseid SEO módszereit. Ezzel a módszerrel akár 1 forintért kaphatsz egy célirányos látogatót. Látod mennyivel olcsóbb, mint a Google Adwords, ahol a kampány költsége a csillagos eget is elérheti?
A SEOzseni az országban azért egyedülálló, mert az ismétlődő folyamatok javát automatizálva végzi. Nincs szükséged méregdrága PR cikk író, tartalomépítő és linképítő szakemberekre. Ugyanazt a minőséget kapod meg jóval a piaci ár alatt.
Neked nem kell havonta 500 ezer forintot fizetned ezért a csomagért. De még 300 ezret sem. Kapaszkodj meg: a „SEOzseni havidíjas keresőoptimalizálás” egy jó cipő áráért a Tiéd lehet.
Online marketingben, reklámszövegírásban és weboldal / webáruház készítésben is segítséget kapsz, hogy egyetlen fillért se veszíts egy gyenge céloldal miatt. Az emberi erőforrásigény minimális, mert a rendszer végzi a feladatokat a gondosan betáplált, felülgyelt és újragondolt paraméterek alapján.
A média / sajtó megjelenés is rendhagyó: óriási csomagokban vásárolunk sajtó megjelenést. Itt a lényeg: a méregdrága főoldalas kiemelés helyett speciális SEO cikkeket szerezhetsz a gyakran 600.000-1.500.000 forintos listaár töredékéért. Hatalmas presztízs érték:
A SEO költséges - de ennek többszörösét veszíted el, mert a vásárlóid a versenytársaidnál költik nap mint nap azt a pénzt, ami a Te zsebedbe is kerülhetne...
Ez egy nagyon okos ötlet! Mindenképpen lemondasz erről a pénzről. Ha nem költöd SEO-ra, akkor is elveszíted: mert jóval kevesebb lesz a bevételed, mint amennyit elérhetnél. Láthatod, hogy:
Sokkal jobban fáj a pénz megtartása és a vásárlás kihagyása, mint a „pénz elvesztésével” járó gyors utalás. A pénzedet így is, úgy is elveszíted - de keresőoptimalizálással a sokszorosát hozza vissza Neked.
A csomag megrendelése jót átgondolt, logikus lépés Részedről. Eddig lemondtál a jól megérdemelt bevételekről. A versenytársak előnye miatti „meg nem keresett bevétel” komolyan csökkentette céged versenyképességét. Az élmezőnyben egyetlen helyezés javulás is százezres extra bevételt hozhat Neked minden egyes hónapban.
Például a hatodik helyről az első helyre jutás után várhatóan tízszeresére nő a látogatóid száma. Tízszeresére nőhet a forgalmad, hát ez nem szenzációs? Végre ez a bevétel a Te zsebedbe kerül. Hiszen a pénzt ma is elköltik a Te leendő vevőid. De nem Nálad, hanem az egyik versenytársadnál.
"Jó nekem a hetedik hely is" - Ezzel kezdte a leendő Ügyfél a telefonos beszélgetést. 41 millió Ft-os éves árbevételével elégedett volt. "Tegyünk egy próbát" - fejezte be, végül előfizetett. A következő évet 75 millió Ft-os árbevétellel zárta, mert weboldala a legtöbb fontos kulcsszóra 1-3 helyre került. Évente 34 millió Ft-ot veszített hosszú időn keresztül, mert nem SEO-zott a SEOzsenivel.
2018-ban kezdte az Ügyfél a havidíjas keresőoptimalizálást. Következő évre minden számító kulcsszóra első háromba került a weboldala. Miért ne másolnánk le a siker titkát? Készítettünk több weboldalt - megcsináltuk saját konkurenciáját, amit szintén az első oldalra SEO-ztunk fel. Végül 32,1 milliós extra bevétellel zárt az Ügyfél a kezdethez képest.
Amikor a csomagnak köszönhetően javítasz a helyezéseden, a csomag árának sokszorosát kapod vissza. Ha mégis hatástalan és nem javul a helyezésed, visszakapod a befizetett pénzedet. Semmit sem kockáztatsz, miközben a várható nyereség óriási.
Az én hibám, ha valamit nem mondtam el érthetően. Hatalmas mennyiségű információt kell Neked átadni ahhoz, hogy megértsed, milyen komoly tétje van a keresőoptimalizálásnak. Vedd fel velem a kapcsolatot és kérdezz bátran.
100 ezer Ft alatti csomagok - lézerpontos költséghatékonyság:
ha a legkevesebb pénzből a lehető legtöbb látogatót akarod elérni
Csomagok összehasonlítása és magyarázata >>>
Kezdő | Szabadúszó | Szuperhős | |
A csomag piaci értéke | 410.160 Ft + áfa | 450.160 Ft + áfa | 860.320 Ft + áfa |
Havidíj | 45.000 Ft + áfa | 60.000 Ft + áfa | 80.000 Ft + áfa |
Kinek ajánlott? | Aki még ismerkedik a SEO világával | Egyedül érvényesül, átlagos kulcsszavakhoz | Vezeti a céget, ezért nincs sok szabadideje. Szolgáltató, kisebb webshop |
26 db SEO modul | |||
Első szintű linképítés: A.) Sajtó / Magazin PR cikk |
|||
Első szintű linképítés: B.) Vendégblog |
havi 1 | havi 1 | |
Első szintű linképítés: C.) Báziscikk |
10-20 PR cikk | 10-20 PR cikk | 20-40 PR cikk |
Második szintű linképítés | 5-10 PR cikk | 5-10 PR cikk | 5-10 PR cikk |
Harmadik szintű linképítés | |||
Tartalomépítés (min. 2000 karakter / blog) |
havi 1 | havi 1 | |
Céloldalak száma: tömeges látogató szerzés |
5 db (max 50 kulcsszó) |
5 db (max 50 kulcsszó) |
5 db (max 50 kulcsszó) |
Kiemelt céloldalak száma: mindent az első helyért |
1 db (1-3 főkulcsszó) |
1 db (1-3 főkulcsszó) |
1 db (1-3 főkulcsszó) |
Ingyenes eseti fejlesztés | |||
A csomag piaci értéke | 410.160 Ft + áfa | 450.160 Ft + áfa | 860.320 Ft + áfa |
Havidíj | 45.000 Ft + áfa | 60.000 Ft + áfa | 80.000 Ft + áfa |
Megrendelés | Megrendelem | Megrendelem | Megrendelem |
100 ezer Ft feletti csomagok - tömeges vevőszerzés: ha a lehető legtöbb új ügyfelet akarod elérni minden más hirdetésnél jóval olcsóbban és számít a jó hírneved
Csomagok összehasonlítása és magyarázata >>>
Maximalista | Prémium * LEGNÉPSZERŰBB * |
Tömeges értékesítés | |
A csomag piaci értéke | 1.105.400 Ft + áfa | 1.375.480 Ft + áfa | 1.900.640 Ft + áfa |
Havidíj | 100.000 Ft + áfa | 120.000 Ft + áfa | 180.000 Ft + áfa |
Kinek ajánlott? | A legjobbat és a legtöbbet akarja a pénzéért ár/érték arányban | Szolgáltató erős versenyben vagy közepes webshop | Hírnév és tömeges vevőszerzés vérprofi szakembernek és nagyobb webshopnak |
26 db SEO modul | |||
Első szintű linképítés: A.) Sajtó / Magazin PR cikk |
negyedévente 1 | havi 1 | |
Első szintű linképítés: B.) Vendégblog |
havi 2 | havi 3 | havi 4 |
Első szintű linképítés: C.) Báziscikk |
20-40 PR cikk | 20-40 PR cikk | korlátlan |
Második szintű linképítés | 10-20 PR cikk | 10-40 PR cikk | korlátlan |
Harmadik szintű linképítés | 10-20 PR cikk | 10-40 PR cikk | korlátlan |
Tartalomépítés (min. 2000 karakter / blog) |
havi 2 | havi 3 | havi 4 |
Céloldalak száma: tömeges látogató szerzés |
10 db (max 200 kulcsszó) |
10 db (max 200 kulcsszó) |
10 db (max 200 kulcsszó) |
Kiemelt céloldalak száma: mindent az első helyért |
3 db (3-9 főkulcsszó) |
3 db (3-9 főkulcsszó) |
4 db (4-12 főkulcsszó) |
Ingyenes eseti fejlesztés | 1 óra | 1 óra | |
A csomag piaci értéke | 1.105.400 Ft + áfa | 1.375.480 Ft + áfa | 1.900.640 Ft + áfa |
Havidíj | 100.000 Ft + áfa | 120.000 Ft + áfa | 180.000 Ft + áfa |
Megrendelés | Megrendelem | Megrendelem | Megrendelem |
Mi fog történni a megrendelés után?
- Havidíjas keresőoptimalizálás menete lépésről lépésre itt >>>
- #1.) Megrendelő űrlap kitöltése: töltsd ki értelemszerűen a megrendelő űrapot. Minden adat digitálisan rögzített, ezért egyértelműen láthatod, hogy milyen helyezés javulást érhetsz el ennek a csomagnak köszönhetően.
- #2.) Ellenőrzés, majd átutalás: a megrendelés után ellenőrizzuk, hogy weboldalad megfelel-e a minőségi irányelveknek illetve a konkurencia kizárás lehetővé teszi-e a megrendelésedet. Ezt követően e-mailben kapod a díjbekérőt, ami alapján utalhatsz. SMS értesítést is kapsz, hogy azonnal el tudd utalni a díjbekérőt és ne várj vele a nap végéig. Megrendeléskor az első havidíjat előre utalod, ami a következő teljes hónap utolsó napjáig biztosítja a keresőoptimalizálást. Ezt követően minden havidíjat az aktuális hónap 15-ik napjáig kell befizetni.
- #3.) Kulcsszókutatás: Neked nem kell a kulcsszavakkal kínlódnod. A megrendeléskor add a meg kedvenc kulcsszavait. Ezen kulcsszavak alapján a SEOzseni megkeresi Neked az összes releváns kulcsszót. Az óriási kulcsszó listából kiválogatásra kerülnek a legígéretesebb (azaz leggyorsabban legnagyobb látogatottságot hozó) kulcsszavak.
- #4.) Havidíj start: Mindig az aktuális hónapért fizetsz: legkésőbb a hónap 15-ik napjáig utalnod kell a havidíjakat. Mindig kapsz díjbekérőt, ami alapján utalhatsz + az elszámolás linket is megkapod a levélben. 2 havi egyeztetés nélküli fizetési elmaradás automatikusan szerződésbontással jár, melyet később nem tudsz már visszaállítani. Az utalás után a rendszer automatikusan küldi a számlát PDF formában.
- #5.) Havidíjas SEO szövegírás szabályzat: minden hónapban megkapod az aktuális havi nyersanyagot tartalomépítéshez, amit Neked jóvá kell hagyni. A sajtó / média / vendégblog megjelenéseket méregdrága költségét nem tudjuk megelőlegezni: az aktuális havi befizetésed megérkezik és utána kapod az aktuális havi sajtó / média / vendégblog megjelenést. Részletek itt >>>
--
Köszönöm megtisztelő figyelmed, tisztelettel:
Verdes János
Weboldal készítés, keresőoptimalizálás (SEO) és online marketing 2005 óta.