Menü
Telefonszám
Kapcsolat
2019 három legütősebb SEO trendje

2019. január 07, hétfő 06:09

2019 három legütősebb SEO trendje

A Google mérnökei számos változást hoztak tavaly. Alapjaiban átírták a rangsorolási algoritmust. Aki nem követi az új SEO trendet, könnyen elveszítheti a már megszerzett helyezését. Lenullázhatja a forgalmát és elesik a jól megérdemelt bevételtől. Mit tegyen annak érdekében, hogy elkerülje a büntetést? Hogyan előzze meg a konkurenseket? Íme három SEO tipp, amivel sikeressé válhat 2019-ben:

Az év eleje mindig nagyon fontos stratégiai szempontból. Ekkor kell megtervezni az egész évre vonatkozó üzleti vezérfonalat. Ebbe tartozik a keresőoptimalizálás, hiszen potenciális vevők százait, ezreit vonzhatja weboldalára. A célirányos látogatók által elköltött bevétel az Ön pénztárcáját vastagítja.

1000-ből 471 ember fogja eldönteni a Google-ben találtak alapján, hogy hol fog vásárolni. Közvetlenül a vásárlás előtt az interneten tájékozódnak akkor is, ha nem weboldalon, hanem üzletben akarnak vásárolni. Kirobbanóan megnő az internetes megrendelések száma és az üzletébe is özönlenek a vevők. Több millió extra profit és óriási sikerélmény lehet a keresőoptimalizálás jutalma.

El tudja képzelni, micsoda óriási vagyon, hírnév és elismerés vár Önre, amikor naponta TÖBB EZER FIZETŐKÉPES VEVŐ először az Ön honlapjával találkozik a Google keresőben?

Hidegzuhany: a leendő vevők HÁROMNEGYEDE kattint az első 5 találatra, amíg a maradék 25%-on osztozik több ezer weboldal. Korántsem mindegy, hogy Ön melyik kategóriába tartozik. Az élmezőnyben egyetlen helyezés javulás is százezres extra bevételt eredményezhet. Például a hatodik helyről az első helyre jutás után várhatóan tízszeresére nő a látogatók száma. Ez a bevétel az Ön zsebébe kerül. Ezt a pénzt ma is elköltik az Ön leendő vevői. De nem Önnél, hanem egyik irigykedve nézett versenytársánál.

Tipp #1: Szemantikus kifejezések használata

Sokan abban a tévhitben vannak, hogy csupán linképítéssel a Google kereső élmezőnyébe lehet kerülni. Ez óriási tévedés! A gyenge minőségű tartalom akármennyi jó minőségű linket kap, rendkívül lassan halad a találati listán. Egy szinten megreked, aminél előrébb már nem is kerülhet.

A rangsorolás alapja a minőségi tartalom. A minőségi tartalom alapja a jó minőségű kulcsszavak - és a kulcsszavakhoz tartozó szemantikus kifejezések. A Google mesterséges intelligenciája értelmezi azt a szöveget, amit az Ön weboldalán „olvas”.

Tipp #2: PR cikkes linképítés

Ma a PR cikkekre épülő linképítés bizonyul a leghatékonyabbnak. A link összekapcsol két weboldalt és a modern algoritmus mind a két weboldal teljes tartalmát vizsgálja. Kulcsszavakat és kifejezéseket keres a teljes dokumentum szövegében.

Összekapcsolja a PR cikk forrásaként szolgáló weboldal címsorát, főcímét, képeit, képek aláírását és minden fontos HTML elemet a cél weboldal tartalmával. A linken keresztül számos hozzáadott érték vándorol a célzott honlapra. A weboldal értéke megnő, ezért jobb rangsorolást kap.

Tipp #3: Többszintű linképítés - egyértelműen ez a legütősebb SEO technika

A többszintű linképítés a weboldalára hivatkozó linkek erejének növelése. Lényegében arról szól, hogy weboldalát linkelő oldalakra is linképítést végez. A linkek is linket kapnak. Az első szinten levő linkek ereje és tekintélye jelentősen megnő. Ezek a linkek hivatkoznak közvetlenül az Ön weboldalára. Majd ezek a linkek is linket kapnak.

Egyetlen erős link több száz linkkel is felérhet. Hiába gyűjti a linkeket, a versenytársak néhány erős linkkel simán megelőzik. A többszintű linképítéssel a weboldalára hivatkozó linkek ereje kirobbanóan megnő. Ezért sokkal kedvezőbb rangsorolást kap. Emellett védőpajzsot alkot weboldala körül: ha a jövőben bármilyen büntetést kapna, nem a fő weboldalát érinti, hanem az első szinten levő linkeket.

+1 Tipp: Büntetések elkerülése

A Google két büntető algoritmust használ. Panda névre hallgat az az eljárás, ami a weboldalon belül megjelenő gyenge minőségű tartalomért felel. Pingvin névre hallgat a linkszövegek gyilkosaként emlegetett büntető algoritmus.

Gyenge minőségű tartalom miatt könnyen büntethet a Google Panda algoritmusa. Azonban ezt mindenki saját maga javíthatja, ha belép a weboldala szövegszerkesztőjébe. Emiatt a Google Panda büntetésétől kevesen tartanak.

Sokkal veszélyesebb, ha a Google Pingvin algoritmus bünteti weboldalát. Ennek a kijavítása hosszas és komoly szaktudást igényel. Ez az algoritmus is sokat fejlődött az elmúlt években. Ma a következő szabályok betartásával előzheti meg a Pingvin büntetését:

  • Ne legyen több 5%-nál a weboldalára hivatkozó EGZAKT linkszövegek aránya
  • Ne legyen több 20%-nál a weboldalára hivatkozó KULCSSZAVAS linkszövegek aránya
  • Legalább 80%-ban használjon MÉLYLINKEKET

Tetszett a cikk? Szeretne hasonló keresőoptimalizálás és linképítés tippeket?

A Google rangsorolási algoritmusa folyamatosan változik. Vigyázzon, ha nem frissíti tusádát, elavulnak SEO módszerei és lerontja a kemény munkával megszerzett helyezést. Legyen naprakész és értesüljön a legújabb keresőoptimalizálás tippekről. Iratkozzon fel a blog értesítőre és kap egy e-mailt, amikor hasonló cikk érkezik:

No-spam: csak keresőoptimalizálás és linképítés cikkeket kap, reklámot soha

Számít az Ön véleménye! Szóljon hozzá a témához:

*Vezetéknév:
*Keresztnév:
*E-mail cím (nem publikus):
Honlap:
*Hozzászólás:

--
A közismert keresőoptimalizálás és linképítés technikák szakszerű alkalmazásával weboldala jobbá, értékesebbé válhat. A weboldala minőségi továbbfejlesztésével elnyerheti méltó helyét a Google kereső élmezőnyében. Ebben segít Önnek a SEOZSENI. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő, a SEOZSENI szerzője

© 2005 - 2019 seozseni.hu | Az oldalon található anyagok kizárólag a szerző hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.