Teljesen egyedi szövegű PR cikkek megírásában hatalmas segítség a Báziscikk

A leendő vevőkben lévő bizalomhiány és a negítív online PR együttes hatása drámaian csökkentheti a bevételeket. Miközben a jó Google helyezés megszerzése és megtartása maga a rémálom. Mindez orvosolható kiváló online PR-ral. Csakhogy a PR cikkek megírása rettentően sok időt emészt fel. A cikkek szövegében előforduló duplikáció miatt súlyos büntetést kockáztat. Ezt oldja meg a Báziscikk: teljesen egyedi szövegű PR cikkeket készíthet Báziscikkel. Amiket a SEOZSENI közösségi linképítés tagok honlapján publikálhat. Mindez automatizálva, időzítve, hogy egyetlen percet se töltsön PR cikkek megírásával

Képzeljen el egy tökéletes PR cikket. Hosszú órákat emészt fel, mire elkészül a remekmű. Nagyon értékes a benne található link. Sokat segít a helyezés javításában - és megtartásában. Csakhogy ez mindössze 1 db PR cikk. Gyenge versenyben havi 1 db PR cikk is elegendő lehet. Azonban a többségnek legalább heti 1-2-5 PR cikket kell megírni és publikálni. Különben eltűnik a keresőben a weblap.

Az sem mindegy, hogy milyen a PR cikk minősége. Gyenge PR cikkből publikálhat százával. Nem hozza meg a várt eredményt. Egy jó PR cikk:

  • Általában 1.000 - 1.200 karakter hosszú
  • Nincs benne helyesírási hiba
  • Ideális sűrűségben tartalmazza a fő kulcsszavakat,
  • és azok ragozott, toldalékolt alakjait
  • Megfelelően tördelt
  • A lényeg (kulcsszavak) félkövér, dőlt és aláhúzott kiemelésével teszi olvashatóbbá a szöveget
  • Teljesen egyedi szövegű, nincs benne máshonnan kimásolt és beillesztett tartalom

A duplikált (másolt) tartalom egyébként súlyos büntetést eredményez. A PR cikkek megírásánál sokan kimásolnak egy szeletet a weboldalból vagy más PR cikkből. Majd ezt újra publikálják. Ez duplikált tartalom a PR cikkben. Amiért szörnyű büntetés is járhat. Gyakorlatilag némelyek saját maguknak gyártják a büntetést kemény és fáradtságos munkával.

Kötelező egyedi szöveget írni. Csakhogy egy idő után egyszerűen befullad ez a projekt. Csak nagyon kevesen képesek 200-szor leírni teljesen egyedi szöveggel UGYANAZT.

Itt jön képbe a Báziscikk: varázslatos megoldás MINDEN PR cikkel kapcsolatos problémára

A profik úgy írnak egyedi PR cikket, hogy előttük szerepel az eredeti cikk. Majd újra leírják egyesével a PR cikkben szereplő mondatokat. Teljesen átfogalmazva. Így kapnak egy új, eredeti PR cikket. Aminek teljesen egyedi a szövege. A mondanivalója mégis ugyanaz.

Például:

  • Eredeti szöveg: Kevés vállalkozó képes megoldani ezt a problémát.
  • Átfogalmazva #1: Nem sok cég tudja orvosolni ezt a helyzetet.
  • Átfogalmazva #2: Nem túl sok cég képes megfejteni ezt a gondot.
  • Átfogalmazva #3: Csak kevés cégvezető képes kijavítani ezt a problémát.

Ezzel a módszerrel gyakorlatilag végtelen mennyiségű PR cikket lehet írni. Teljesen egyedi tartalommal. Ami egészen biztosan nem okoz büntetést duplikált tartalom miatt.

Nos, ezt a módszert részben automatizálni lehet :) Ezt használja ki a Báziscikk.

Most képzeljen el egy tökéletes PR cikket. Ugyebár ebben nagyon sok szó szerepel. A legtöbb szónak van valamilyen szinonimája. Egy speciális formázást használva egyszerűen a tökéletes PR cikkbe beleírja a szavak szinonimáit. Így készül a Báziscikk.

Maradva a példánál:

  • Eredeti szöveg: Kevés vállalkozó képes megoldani ezt a problémát.
  • Szinonima #1: Kevés = nem túl sok, nagyon kevés, csak kevés, maroknyi
  • Szinonima #2: Vállalkozó = cég, vállalkozás, cégvezető, szakember
  • Szinonima #3: Képes = bír, tud
  • Szinonima #4: Megold = orvosol, megfejt, kijavít, helyrehoz
  • Szinonima #5: Probléma = gond, baj, helyzet, akadály

Ezeket a szinonimákat FIGYELVE A RAGOZÁSRA, A NÉVELŐKRE ÉS A KIS-ÉS NAGYBETŰKRE, egészen egyszerűen be lehet illeszteni az eredeti PR cikk szövegébe:

  • Eredeti szöveg: Kevés vállalkozó képes megoldani ezt a problémát.
  • Báziscikk szövege: { Kevés | Nem túl sok | Nagyon kevés |Csak kevés | Maroknyi } { vállalkozó | cég | vállalkozás | cégvezető | szakember } { képes | bírja | tudja } { megoldani | orvosolni | megfejteni | kijavítani | helyrehozni } ezt { a problémát | a gondot | a bajt | a helyzetet | az akadályt}.

Hát nem zseniális? A szinonimák felvétele tehát egyszerű. Ezt nevezem szótár-formázásnak:

  • 1. lépés: elkészít egy tökéletes PR cikket
  • 2. lépés: kicseréli a szinonimákat ezzel a speciális formázással:
    • Foglalja kapcsos zárójelek közé a szinonimákat
    • FIGYELVE A RAGOZÁSRA, A NÉVELŐKRE ÉS A KIS-ÉS NAGYBETŰKRE
    • A szinonimák elválasztásához használjon egy | ( függőleges vonal)  jelet (ALT-GR + W)

Minden cikk teljesen egyedi szövegű lesz. Mégis hogyan? Egy kis matek:

A példában csak 1 mondat szerepelt. Ebben az 1 mondatban 5 szónak van használható szinonimája: az elsőnek 5 szinonima, a másodiknak szintén 5, harmadik 3, negyedik 5 és ötödik 5 használható szinonimát kapott.

Ebből az egyetlen mondatból készíthető egyedi mondatok száma a szinonimák szorzatával egyenlő. Vagyis

5 x 5 x 3 x 5 x 5 = 1.250

Őrület! 23 szinonimával EZERKÉTSZÁZÖTVEN variáció készíthető ebből az egyszerű mondatból: "Kevés vállalkozó képes megoldani ezt a problémát"

Pedig ez csak egyetlen mondat. Egy PR cikkben azért egynél több mondat van. Mindegyik mondatban a fentihez hasonlóan kicserélésre kerülnek a szinonimák. Emberi ésszel felfoghatatlan mennyiségű egyedi szöveg készíthető el.

Csak egy példa: A fenti mondatban 5 szónak kerestünk szinonimát. Egy teljes PR cikkben - mondjuk - 50 szónak találunk szinonimát. Mindegyikhez csak 3 szinonima társul. Mit gondol, mennyi egyedi szövegű PR cikk készülhet ilyen módon?

Ezer? Kétezer? Egymillió? Tízmillió? Egymilliárd? Tízmilliárd?

Mondtam előre, hogy emberi ésszel felfoghatatlan mennyiségű számról van szó:

717.897.987.691.850.000.000.000.000.000.000.000 darab egyedi szövegű PR cikk készíthető, ha egy PR cikkben csak 50 szónak csak 3-3 szinonimáját tartalmazza a Báziscikk. Mindegyik teljesen eltérő, nincs duplikált tartalom. Miközben a mondanivalója és az értelme TELJESEN UGYANAZ.

Ebből készül véletlenszerűen hetente 1-2-5-10 PR cikk. A nagy számok törvénye szerint mérhetetlenül csekély az esélye annak, hogy a PR cikkben ismétlődés legyen.

Figyelem: ne tévessze meg senki, ez nem géppel generált szöveg. A Báziscikk csupán az emberek által megírt szöveg szóösszetételén, mondatszerkezetén, bekezdésein és mindezek hosszán változtat úgy, hogy minden esetben egyedi szövegű PR cikk legyen a végeredmény

Teljes mértékben megfelel a Google irányelveinek, 100% biztonságosan használható ez a módszer. Hiszen nem géppel generált szöveg. Mert egy ember készíti el a tökéletes PR cikket. Majd annak alapján átfogalmazva készít számtalan PR cikket. A gépi generálás csak ezt a folyamatot automatizálja részben.

Géppel generált szövegről akkor beszélünk, amikor

  • #1.) Véletlenszerű karakterek: véletlenszerű karakterekből összegyúrt, nem létező szavak közé szúrnak be kulcsszavakat:

    Bpdka dizcd zweue kulcsszó dizew. Kiue bewk uztav me eiutlkena blkudsa kdeiw. Medxxiq kulcsszó kbwqaane.
     
  • #2.) Véletlenszerű szavak: létező szavak közé szúrnak kulcsszavakat, de értelmetlen a szöveg:

    Macska alma fenyőfa kulcsszó pávián futottak. Lehetőséggel ketten keresztben kulcsszó áthaladva kinyomtatták.

Szó sem lehet géppel generált zagyvaságról, hiszen ember alkotta az eredeti PR cikket. Abba felvette ugyanazzal a ragozással a szinonimákat. Majd a Báziscikk csupán a megfelelően ragozott szinonimákból választ egyet. Minden cikk értelmes, nem géppel generált zagyvaság. A jelentése ugyanaz, a karakterszám mégis eltérő.

A géppel generált zagyvaságok értelmetlenek, olvashatatlanok és a legsúlyosabb büntetés jár érte. Ezzel szemben nézze meg, mennyire jól olvasható, értékes információt hordoz minden egyes PR cikk, ami Báziscikkból készült:

--
A közismert keresőoptimalizálás és linképítés technikák szakszerű alkalmazásával weboldala jobbá, értékesebbé válhat. A weboldala minőségi továbbfejlesztésével elnyerheti méltó helyét a Google kereső élmezőnyében. Ebben segít Önnek a SEOZSENI. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő, a SEOZSENI szerzője