Menü
Telefonszám
Kapcsolat

2020. május 12, kedd 10:40 (Frissítve: 2023-02-28) | Google hirdetések

Google Adwords: Duplikált kulcsszó ellenőrzés

Duplikált kulcsszó ellenőrzés

 

Kevesen tudják, hogy a keresőoptimalizálás kulcsszavaknak fontos jelentőséve van. Az Adwords figyeli azt is, hogy Ön hogyan bánik a kulcsszavakkal. A kulcsszavak felvétele során ötleteket ad új kulcsszavakhoz. Tetszetős ötlet, ezért a kulcsszavak bekerülnek a hirdetéscsoportokba. Több hirdetéscsoport esetében pedig felhalmozódnak a kulcsszavak.

Egy kulcsszó több hirdetéscsoportban is szerepel. Ami nem ajánlott, mert így az adott kulcsszóhoz nem tudja egyértelműen eldönteni az Adwords, hogy melyik hirdetéscsoport beállításait alkalmazza. Egyszer az egyik hirdetés szövege, olykor pedig a másik hirdetés szövege jelenik meg. Ez a kavarodás hullámzó kattintási árakat eredményez. A kattintási árak akkor hatékonyak, ha folyamatosan ugyanazt az eredményt produkálják.

A SEOzseni-ben ezért van a keresőoptimalizálás funkciók melett Google Adwords kampányhoz duplikált kulcsszó ellenőrzés. A rendszer figyelmeztet, ha egy kulcsszó több hirdetéscsoportban is szerepel. Addig nem is engedi feltölteni az Adwords beállításokat, amíg nem javította a hibát.

Ez a funkció itt található meg:

Adwords menü » Kampány áttekintése » [egy kiválasztott honlap]

Adwords menü funkciók listája:

SEOzseni Funkciók listája:

--
Köszönöm megtisztelő figyelmed, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Weboldal készítés, keresőoptimalizálás (SEO) és online marketing 2005 óta.

© 2005 - 2024 seozseni.hu | Az oldalon található anyagok kizárólag a szerző hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.