A linképítés csapdája

A keresőoptimalizálás és linképítés egy olyan folyamat, amit sosem lehet abbahagyni. Egy felmérésből kiderült, hogy 2 hónap kihagyás után akár 60 helyet eshet weboldala a Google keresőben

Van egy rangsorolási faktor, ami erős versenyben brutális hatással van a helyezésekre. Ez a rangsorolási faktor pedig az új linkek száma. A Google tudja, hogy hány új linkkel gyarapodik a weboldala. Azt is tudja, hogy a többi versenytársak milyen eredményt produkálnak új linkek területén. A linképítés azonban számos buktatót tartalmaz.

Először is a versenytársak új linkek számát fogja összevetni az Ön weboldalával. Értelemszerűen az nyeri a keresőoptimalizálás versenyt, aki minőség és mennyiség szempontjából a legtöbb linket zsebelheti be magának. Másodszor pedig a saját weboldala korábban mért eredményeivel hasonlítja össze az új linkek számát. Amikor a korábbi eredményekhez képest visszaesést tapasztal a kereső, azt úgy veszi, hogy a weboldalon található információ elavult. Az elavult információ nem információ, tehát nincs helye a Google keresőben.

Részletesen itt olvashat:

Keresőoptimalizálás - Linképítés csapdája

--
A közismert keresőoptimalizálás és linképítés technikák szakszerű alkalmazásával weboldala jobbá, értékesebbé válhat. A weboldala minőségi továbbfejlesztésével elnyerheti méltó helyét a Google kereső élmezőnyében. Ebben segít Önnek a SEOZSENI. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő, a SEOZSENI szerzője